ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

31 July 2010

Soi Lek terkejut Dr Ling didakwa di Mahkamah Sesyen

Pendakwaan terhadap Tun Dr. Ling Liong Sik di Mahkamah Sesyen kerana menipu kerajaan Malaysia mengejutkan Presiden MCA Datuk Seri Dr. Chua Soi Lek.

Walau bagaimanapun, Chua serta pemimpin MCA yang lain percaya bahawa Dr Ling boleh mendapat perbicaraan yang adil dan saksama berdasarkan sistem perundangan di negara ini.

Chua hanya mengetahui perkara terbabit setelah pemberita meminta beliau mengulas isu berkenaan.



penyapu sial


SOI SEKS ARRRR....!!!!

JANGAN TERKEJUT ATAU TAKUT...MAAAA

"IKAN PAUS" GERENTI TERLEPAS PUNYA...MAAAAA

BUKAN WA YANG CAKAP...MAAAA

TAPI FAHAM2 LAH....MAAAAA

YOUR UNCLE FROM MONNGOLIA SAID MAAAAAA......"YOU HELP ME,I HELP YOU"

No comments:

Post a Comment