ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

05 November 2010

barang naik...babi naik ...burid naik...akhirnya rakyat galas dan batu sapi di tipu hidup hidup.....tahniah BN kerana menang menipu dengan bantuan SPR dan SPRM....i help u..u help me...





Dalam usaha mengelakkan kecaman rakyat terhadap pengumuman kenaikan 5-dalam-1 oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak semalam, semua media yang dikawal kerajaan diingatkan supaya tidak menggunakan perkatan 'barang naik' dalam laporan mereka.

Ketika taklimat di Pejabat Perdana Menteri di Putrajaya, petang semalam, pengarang berkali-kali diingatkan agar perkataan "barang naik" itu perlu dielakkan.

Sebaliknya, mereka diberitahu supaya menggunakan “pelarasan harga” atau “rasionalisasi subsidi”.

Taklimat berkenaan dikendalikan oleh penasihat media perdana menteri dan editor berkenaan memberitahu Malaysiakini ia dijalankan dalam suasana yang mesra.

"Mereka secara hormat memohon kita supaya bekerjasama tetapi permintaan seperti itu sukar jika tidak dilayan,” kata seorang daripada editor itu.

Media juga digalakkan oleh penasihat berkenaan supaya menjelaskan “rasional pengurangan subsidi" dalam laporan berita mereka dan juga menekankan bahawa harga gula dan bahanapi di Malaysia masih yang terendah di rantau ini.


TAHNIAH BN.....BARANG NAIK MENANG DI GALAS DAN BATU SAPI....RAKYAT BERJAYA DI TIPU HIDUP HIDUP DENGAN MENIPU DALAM PILIHANRAYA DAN MENIPU DALAM MENJAGA KEBAJIKAN RAKYAT....

SEBELUM PRK DAH NAIK LAGI JELAS MENIPU...PUN MASIH BUTA KAYU....

photo


ROSMAH SELUAR DALAM DAN GENG UMNO PUKIMAK ROMPAK DAN ROGOL KEHIDUPAN RAKYAT LAGI....MINYAK RON 97 NAIK LAGI.....SIALLLLLLLL BABI PUNYA MANUSIA UMNO....!!!!


Berkuatkuasa 2 November, harga minyak petrol RON97 dinaikkan lima sen menjadikan harga terkini minyak petrol jenis terbabit kepada RM2.15 seliter.

Kali terakhir harga minyak petrol RON97 dinaikkan adalah pada 15 Julai lalu yang menyaksikan harga lima barangan keperluan asas dinaikkan.

Kerajaan Barisan Nasional pimpinan UMNO ketika itu memberikan alasan bahawa kenaikan tersebut perlu bagi "mengurangkan beban subsidi" minyak petrol yang terpaksa ditanggung kerajaan.

Kerajaan juga telah mengumumkan bahawa harga minyak petrol RON 97 akan ditentukan melalui apungan yang terkawal sambil menetapkan bahawa hanya minyak petrol RON97 sahaja boleh dijual kepada kenderaan yang berpendaftaran luar negara.

Pemotongan subsidi berkenaan adalah sebahagian daripada rancangan Kerajaan BN untuk mengurangkan subsidi bagi barangan keperluan asas seperti yang dicadangkan oleh Unit Pengurusan Prestasi dan Pelaksanaan Jabatan Perdana Menteri (PEMANDU) yang diketuai oleh Idris Jala, menteri di Jabatan Perdana Menteri.

Kenaikan harga minyak petrol RON97 berlaku ketika Perdana Menteri Datuk Seri Najib Abdul Razak baru-baru ini, dalam pembentangan bajet 2011 nya mengumumkan cadangan pembangunan beberapa projek mega, antaranya Menara Warisan setinggi 100 tingkat yang menelan belanja RM5 bilion, dan juga rancangan menjadikan negara ini sebagai hab hiburan.

Projek-projek mega tersebut, katanya boleh membawa masuk lebih banyak pelaburan disamping menarik minat lebih ramai lagi pelancong ke negara ini seterusnya menjana pendapatan yang lebih tinggi daripada industri terbabit.

Idris pula, pada awal tahun ini juga pernah memberi amaran bahawa kenaikan lima harga barangan asas itu perlu bagi mengurangkan beban subsidi yang boleh menyebabkan negara ini menghadapi kemungkinan muflis jika sebarang langkah pengurangan subsidi berkenaan tidak dilaksanakan

UMNO.....BARISAN NAJIS ROMPAK RAKYAT MALAYSIA YANG MASIH BODOH DAN BAHALOL UNDI UMNO......MEMANG CILANAT UMNO NIE

HARI INI, 2 NOVEMBER 2010,,HARGA MINYAK RON97 NAIK 5 SEN LAGI.JADI rm2.15 sen

PADAN MUKA KITA SEMUA..INI SEBAB GEROMBOLAN PELRU MODAL NAK PRK BATU SAPI DAN GALAS SERTA MODAL PRU 13..HA HA HA HA HA

SUKA HATI ROSMAH JER NAK NAIKKAN ITU INI ..YANG TANGGUNGNYA AKU , DAN SEMUA RAKYAT MALAYSIA YANG TAK BELI SELUAR DALAM DAN BRA IMPORT MACAM ROSMAH CELAKA SELUAR DALAM...HARAMJADAH

KERAJAAAN PEROMPAK INI WAJIB DIHUMBAN KE NERAKA JAHANAM PADA PRU 13

HA HA HA...NASIB KO LAH SAPE YANG MENGUNDI CILANAT UMNO NIE....BILA BARANG NAIK DI TUKAQ KEPADA PELARASAN HARGA PUN MASIH BANGGANG ...MASIH TAK NAMPAK KELENTONG UMNO CILANAT...AGAKNYA KALAU NEGARA NIE DAH TERGADAI KEPADA YAHUDI DAN JADI BANGKRAP BARU NAK SADAQ...MASA TU DAH BERGUNA LAGI....DEPA PEMIMPIN CILANAT DAH LARI KELUAR NEGARA...HIDUP SENANG LENANG DI SANA DENGAN RETA YANG DEPA KEBAS DARI RAKYAT NEGARA INI...


BABI SIAL PUKIMAK PUNYA ALL UMNO MEMBER....GO TO HELL WITH ALTANTUYA MURDERER

No comments:

Post a Comment