ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

08 November 2010

dasar pukimak MB haram....dah terang lagi bersuluh pun masih nak temberang...!!!!



weeekkkkkkk...pundekkkk........zombie....auta punya orang  chaiitttt....ptuiiiiiii....!!!

Sikap berbohong Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir kepada rakyat mempertahankan tindakannya semasa menghadiri dan melakukan upacara meletakkan ancak ke tiang seri program Projek Infra Bina Upaya (IBU) di Kampung Guar, Manong baru-baru ini adalah sangat2 di kesali.

Beliau masih tetap menafikan walaupun ternyata mempunyai bukti jelas dalam bentuk rakaman video yang beliau telah jelas berbohong dalam mempertahankan tindakannya itu dan ianya boleh ditonton




Perbuatan tersebut jelas amalan syirik dan bertentangan dengan ajaran Islam. Apa yang amat dikesali, Datuk Seri Zambry masih menafikannya dan tidak mengaku bersalah atas tindakannya. Mengapa perlu meletakkan kesalahan tersebut kepada orang lain? Mengapa juga tidak mahu mengaku akan kesilapan tersebut?

Kita berharap agar Datuk Seri Zambry bertaubat dan menginsafi akan perbuatannya tersebut. Apa yang lebih penting adalah mengaku akan kesilapan tersebut dan bertaubat agar tidak lagi mengadakan tindakan seperti tersebut.

Kita sebagai rakyat yang menjunjung tinggi kesucian agama islam inginkan agar Datuk Seri Zambry sedar akan perbuatannya yang syirik tersebut bakal mengundang ikutan rakyat yang tipis imannya yang mana bertentangan dengan ajaran Islam.

No comments:

Post a Comment