ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

03 November 2010

lebih 2 juta ahli PAS seluruh negara keluar parti masuk UMNO di musim prk galas.....live oleh utusan penipu..ha ha ha......!!!..

200 ahli PKR Wangsa maju sertai Umno

Dua ratus anggota PKR cabang Wangsa Maju hari ini bertindak keluar daripada parti itu dan menyertai Umno kerana mereka mendakwa hilang kepercayaan terhadap kepimpinan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Mereka yang diwakili oleh bekas ketua cabang tersebut, Mohd Nasir Husin, menyerahkan borang keanggotaannya kepada Ketua Umno Bahagian Wangsa Maju Datuk Mohd Shafei Abdullah di pejabat Umno di Kuala Lumpur.

Mohd Nasir yang pernah mengetuai cabang itu dari 1999 hingga 2004 berkata walaupun Anwar mendakwa memperjuangkan keadilan dan reformasi tetapi sebenarnya ia lebih kepada kepentingan peribadi.

Beliau berkata kira-kira 1,000 lagi anggota PKR cawangan tersebut dijangka menyertai Umno dalam tempoh tiga hingga empat bulan dari sekarang.

Menurutnya beliau akan mengetuai program ceramah di sekitar Wangsa Maju untuk mendedahkan kepincangan PKR supaya pengundi kembali yakin kepada BN.

Sementara itu, Mohd Shafei berkata dengan penyertaan mereka ke dalam Umno, parti itu akan lebih yakin memenangi semula kerusi Parlimen Wangsa Maju.

Pada pilihan raya umum 2008, kawasan Parlimen Wangsa Maju dimenangi oleh wakil PKR Wee Choo Keong mengalahkan penyandang Yew Teong Look (BN) dengan perbezaan 150 undi.

Bagaimanapun, Wee, yang juga bekas anggota majlis tertinggi PKR, bertindak keluar daripada parti itu Mei lalu kerana tidak berpuas hati dengan kepimpinan Anwar.

- Bernama



penyapu sial


ha ha ha...dasar melayu UMNO desperate pukimak kuat membohong...tiap kali ada prk aje ada banyak keluar parti dan keluar berita...kalau hari biase tak de pulak...betul2 ikut burid sialfool liwat...bermusimlah katakan...

No comments:

Post a Comment