ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

17 November 2010

Pengajian tinggi UMNO -YAHUDI PUKIMAK beri amaran penuntut supaya tidak sertai jamuan anti-menara

Rakyat yang membantah projek pembinaan menara 100 tingkat semakin meningkat sehingga terdapatnya kumpulan maya mengadakan jamuan kek anti-menara dengan mengundang penyokong untuk menyertai jamuan di beberapa tempat seluruh negara.

Berikutan penyebaran maklumat berhubung jamuan kek anti-menara itu, terdapat pusat pengajian yang memberi amaran kepada penuntutnya supaya tidak menyertai 'perhimpunan haram'.

Universiti Tunku Abdul Rahman (Utar) yang melarang perhimpunan haram itu mengingatkan penuntutnya bahawa perhimpunan yang melebihi lima individu dengan tujuan tertentu adalah tidak dibenarkan.


penyapu sial

Di negara yang nengamalkan sistem politik demokrasi berparlimen,perhimpunan lebih dari 5 orang adalah menyalahi OTAK udang2 @ di kabinet dapur.

Hanya perhimpunan yang tidak melebihi 1 orang sahaja tidak melanggar OTAK udang2.

Kalau nak bagi pandangan atau protes,sila lakukannya dlm tandas.

No comments:

Post a Comment