ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

11 November 2010

MB kedah dah patut bagi penampar jepun kepada wartawan sundal PRO UMNO ALJUBORI...!!!



MB Kedah naik bengang bila wartawan2 pro media UMNO cuba memperlekeh beliau kononnya kerajaan PR Kedah tak turun membantu rakyat semasa banjir. Apakah tidaknya bila pemimpin2 kerajaan Pakatan Rakyat turun padang membantu memindah dan membantu rakyat2 yang terlibat dengan banjir seekoq wartawan dan crew TV pun tak ada pasai itu memang taktik mereka kalu boleh jangan tayang muka-muka pembangkang ini ketika depa dok kerja kuat membantu mangsa2 banjir.

Wartawan dan krew TV ini akan ikut saja ke mana saja kalu ada orang,pecacai atau menteri UMNO turun padang membantu mangsa2 banjir nu nak tunjuk konon2nya pemimpin2 UMNO inilah yang sangat prihatin kepada masalah rakyat.

Ustaz Azizan pun tak minta wartawan dan krew TV buat menyibuk menyoal itu dan ini. Memang patutlah wartawan ini dibalun Ustaz Azizan,hanya tunggu tak kena penampaq lagi...


alditta



penyapu sial


lepas nih haramkan terus sidang media serta lintas lansung yg mana media pukimak datang menyibuk....surat khabar sundal mereka pun patut di haramkan terus...depa penyundal nih cuba cari peluang untuk melemahkan kerajan PR...

apa apa acara termasuk muktamar dan sebarang persidangan tahunan yang melibatkan PR...jangan biarkan anjing anjing penjilat juboq UMNO hadir sama....patut depa tu di bakar sampai mampos....!!!!

No comments:

Post a Comment