ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

09 November 2010

SAPE YANG NATANG NIE....???...KAH KAH KAH KAHHHHH

INI BARU SULTAN



Ahli parlimen Puchong, Gobind Singh hari ini diarahkan keluar dewan oleh Speaker Pandikar Amin Mulia kerana terus mengasak menuntut jawapan daripada Menteri Dalam Negeri, berhubung serbuan polis ke atas bekas Sultan Kelantan.

Hishammuddin Hussein sebelum itu mendakwa persoalan berkenaan tidak perlu dijawab kerana tiada dalam senarai perbahasan bajet yang dibentangkan.

Gobind bagaimana pun bertegas dan mahu Hishamuddin menjawab sama ada ada atau tidak siasatan dijalankan


GOBIND DIGANTUNG HADARI SIDANG DEWAN RAKYAT SEHARI - berita hairan

Ahli Parlimen Puchong, Gobind Singh Deo, digantung daripada menghadiri Dewan Rakyat selama sehari selepas enggan mematuhi arahan Speakar, Pandikar Amin Mulia supaya tidak menganggu penggulungan yang dilakukan Menteri Dalam Negeri.

Beliau menuntut jawapan daripada Hishammuddin Hussein berhubung kononnya serbuan polis ke atas bekas Sultan Kelantan



kesian tengok sultan-sultan
kena buli siang dan malam
tapi satu masa dahulu
semua sultan jadi kaki buli


CAKAP DAP ANTI RAJA RAJA MELAYU
CAKAP MEREKA TAK HORMAT RAJA RAJA MELAYU
CAKAP MEREKA NAK UBAH PERLEMBAGAAN
SIAPA YANG ANTI RAJA DI SINI
SIAPA YANG MEMPERTAHAN KAN SULTAN DARI DI HINA

CAKAP SEKARANG .....SAPE YANG NATANG SEKARANG NIH....KAH KAH KAH

No comments:

Post a Comment