ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

04 November 2010

tipu MC ....pukimak najib takut BINI ke takut clinton....!!!!

NAJIB ketika ditemuramah CNN, malam tadi.

gambar terbaru najib yang sihat walafiat, NAJIB ketika ditemuramah CNN, malam tadi. 3oktober 2010

Dengar je berita kedatangan Hillary Cliton ke Malaysia. Tiba-tiba Malaysia dikhabarkan dengan berita Najib deman chicken Pox.

Tetapi semalam, najib ditemu-ramah oleh CNN. [ Berita disini. ] Najib kelihatan okey je.. Langsung tak sakit.. Muka nampak suci je.. haha.. langsung tak ada bintik- bintik. Cepatnya elok. Selalunya berminggu-minggu baru kebah.. Ramuan ape dia minum? air ajaib ke? hahaha.

Sah la Najib menipu.. Cakap je la takut nk jumpa Hillary Clinton sebab kes DS Anwar Ibrahim.. haha.kahakaa padna muka kita semua kena tipu dengan najib/rosmah/umno/bn/apco +yahudi lahanat...kaa


warta 365


penyapu sial

2+ 1...si pukimak nie...sambil takut clinton...buah dia di pulas bini celaka...tu pasal bini dia naik tocang mengalah pemangku PM.....ahli parlimen monggolia warga kanggaroo malaysia yang biase buat camtu....!!!!

No comments:

Post a Comment