ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

14 November 2010

hah...Banjir kilat N.Sembilan pun berpunca dari projek landasan keretapi berkembar...nak sandiwara apalagi wahai menteri BN...!!!!



Bukan di Kedah saja Menteri BN mendakwa projek landasan keretapi berkembar memburukkan keadaan banjir. Malahan di Negeri Sembilan juga perkara ini berlaku. Tapi bila berlaku di Negeri Sembilan, TV1, TV3, Utusan Malaysia bacul dan pengecut untuk siarkan di berita utama mereka. Kesian, kesian orang Negeri Sembilan, orang Rembau pula tu, tak siapa yang mendengar keluhan anda sebelum ini. Kawasan selamat UMNO lah katakan.

CHENGKAU ULU DITENGGELAMI AIR

CHENGKAU , Rembau - Hujan lebat selama kira-kira dua jam, petang kelmarin mengakibatkan lebih 10 rumah di Kampung Chengkau Ulu, dekat sini ditenggelami air setinggi 1.5 meter.

Penduduk mendakwa, kejadian banjir itu merupakan paling buruk berlaku di kampung itu setakat ini, dipercayai berpunca projek landasan keretapi berkembar Seremban- Gemas berdekatan kampung terbabit.

Mohd Fuad berkata, sebelum ini kawasan berkenaan pernah dinaiki air, tetapi tidak seteruk kali ini.

Dia tidak menolak kemungkinan ia berpunca daripada projek landasan keretapi berkembar Seremban-Gemas berdekatan kampung itu.

No comments:

Post a Comment