ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

05 November 2010

KETOLOLAN PEMIMPIN PAS PRO BUNTUT UMNO NYATA KETERLALUAN

1}Kehadiran PAS di Galas dilihat hilang momentum dan keistimewaan, kehadiran PAS pada pengamatan pengundi sama seperti BN.

BILA DAH SAMA DENGAN UMNO NAK BUAT APA PILIH PAS? PILIH UMNO DAPAT DUIT LAGI.. JELASLAH PEMIMPIN PAS TERUTAMANYA PRO KERAJAAN UMNO PERPADUANG SANGAT BIUL DAN HARUS DIHUMBAN DARI MEMIMPIN KITA.

2}tawaran terbuka PAS untuk memberi tambang balik RM250 kepada pengundi luar dipersoal oleh akar umbi parti dan pengundi tradisi yang pada pilihan raya umum ke-12 menyokong kepimpinan Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.

DISINI JUGA TINDAKAN TIDAK BIJAK OLEH PEMIMPIN PAS DENGAN MENGUMUMKAN TAWARAN TERSEBUT SECARA TERBUKA, IA MENGUNDANG PERSEPSI BURUK DIMANA RAKYAT AKAN MENGANGGAP PAS SAMA SAHAJA DENGAN UMNO. NI KEBIULAN BAHLUL PEMIMPIN PAS YANG TIDAK MAMPU MENGATUR STRATEGI DAN TAKTIK SEHINGGA MEMUDAHKAN PIHAK MUSUH MENYERANG BALAS.??????????

No comments:

Post a Comment