ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

12 November 2010

tak macam dajjal UMNO....krisis PKR boleh di selesaikan dengan baik...

KRISIS PKR - PAS YAKIN DENGAN KEPIMPINAN PKR



Datuk Mahfuz Omar optimis kebijaksanaan kepimpinan PKR mampu menyelesaikan percanggahan pendapat bekas calon Timbalan Presiden PKR, Datuk Zaid Ibrahim yang mengumumkan penarikan diri dalam pemilihan parti itu, Isnin lalu.

Justeru beliau percaya pergolakan tidak dapat dikecualikan dalam semua parti politik termasuk Umno.

"Saya percaya kepimpinan PKR mempunyai ketajaman pemikiran dan kebijaksanaan untuk mengatasi perkara itu pada kadar segera. Saya menghormati soal rumahtangga mereka dan saya ada kepercayaan dan meyakini kepimpinan yang ada pada PKR," ujar Ahli Parlimen Pokok Sena itu.

Isnin lalu, Datuk Zaid Ibrahim mengumumkan penarikan diri daripada bertanding jawatan Timbalan Presiden PKR termasuk melepaskan semua jawatan yang disandang beliau dalam parti itu.

Pengumuman tersebut dibuat beliau atas alasan berlaku ketidaktelusan dalam proses mengundi parti itu seraya menunding jari terhadap kepimpinan Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Azmin Ali.

Disamping itu, beliau percaya Umno-Barisan Nasional akan terus berada dalam percaturan konflik dalaman sekiranya Presiden Datuk Seri Najib Razak terus menerajui parti itu.

Mahfuz yang ditemui media menyifatkan peranan Tengku Razaleigh Hamzah dalam Umno memberi impak lebih besar berbanding Najib justeru menyarankan agar Ku Li tidak diberi ruang mengorak langkah dalam politik Umno.

"Saya mohon ahli Umno jangan bawa Ku Li balik ke arus perdana. Kekalkan Datuk Najib kerana dia akan menambahkan konflik kepada kemelut Umno sendiri," jelas beliau di lobi parlimen.

Beliau bagaimana pun akur dengan ketokohan yang ada pada Ku Li membawa keyakinan semua kaum termasuk Orang Asal di Galas.

No comments:

Post a Comment