ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

23 November 2010

UMNO/BN putar belit...suruh PR di daftarkan...tapi bila hendak daftar di lengah lengahkan....!!!!

Kenyataan Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Hishamuddin Tun Hussein dalam isu permohonan untuk pendaftaran Pakatan Rakyat sebagaimana BN sangat sangat di kesali.

Mereka (BN) mempertikai hasrat Pakatan Rakyat (PKR-DAP-PAS )untuk bertanding menggunakan satu lambang menjelang pilihan raya negeri Sarawak dan cuba mengelirukan rakyat dengan mengatakan ianya cumalah satu alat untuk mengaburi rakyat akan perjuangan mereka yang sudah tidak sehaluan.

Lebih parah lagi bila  Ketua Pengarah Pendaftar Pertubuhan Malaysia (ROS) Datuk Md Alias Kalil  sendiri memutar belit fakta, kunun pihaknya belum menerima permohonan Pakatan Rakyat untuk sebagai sebuah parti.

Sememangnya  (PKR,PAS,DAP) telah lama menghantar permohonan untuk mendaftar Pakatan Rakyat sebagai sebuah parti yang berdaftar, sahingga kini, masih ditangguhkan...kata ADUN Titi Serong, Drs. Khalil Idham lLim.

Sepatutnya BN berterima kasih kepada Pakatan Rakyat kerana berusaha mematuhi peraturan yang sedia dengan mendaftar Pakatan Rakyat secara rasmi. kalau sebelum ini pimpinan BN sering mempertikaikan keujudan Pakatan Rakyat kenapa bila kita dah ajukan permohonan tetapi dilambatkan kelulusan.

Beliau yang juga Ketua Sekretariat Pakatan Rakyat Perak menyatakan kekesalan terhadap BN dengan sikap yang masih mengambarkan masih anti demokrasi yang lebih subur dengan menafikan peranan parti bukan pemerintah sebagai penyumbang kepada kemajuan negara negara.

Sejak Negara mencapai kemerdekaan 53 tahun lalu, penjajah telah pulang ke tempat asal, kini rakyat Malaysia sedang dijajah pula oleh Umno yang setiap hari melaungkan slogan dan cogan kata mendahulukan rakyat dan kebebasan bersuara,

hakikatnya BN sedang menjajah rakyat Malaysia dan dengan bertopengkan sebagai pembela rakyat, rakyat terus ditipu dengan demokrasi yang semakin sempit. Katanya

No comments:

Post a Comment