ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

05 May 2011

kementerian pelajaran UMNO lebih dasyat dari DAP.....tergamak sebar budaya barat di kalangan pelajar



Nampaknya Kementerian Pelajaran ni lagi teruk dari DAP. Menjahanamkan pelajar sekolah Melayu dengan tarian terkangkang-kangkang budak perempuan. Boleh pula Kementerian Pelajaran menjadi penaja atau penganjur bersama program My School Rocks 2011. Siapa yang merosakkan orang Melayu, pelajar sekolah pula tu, DAP atau Kementerian Pelajaran (UMNO) ?

Melalui Mickey Mouse, Astro dan berbagai saluran, institusi dan tokoh, Barat dan kuncu-kuncunya menyerang keperibadian dan jatidiri kanak-kanak dan remaja Islam di sekolah-sekolah mereka.

Disamping Budaya Barat menyerang golongan belia dan dewasa di Malaysia melalui penyebaran isu-isu lucah sejak akhir-akhir ini, golongan kanak-kanak dan remaja pula diserang melalui penganjuran tarian rock, pengadilnya celebriti dari Barat.

Tarikh tutup pendaftaran “My School Rocks” pada 20 Mei 2011 ini adalah menggunakan promosi ala-Mickey Mouse yang mendapat tempat dalam minda ramai kanak-kanak sedunia.

Jika tidak kerajaan, RAKYAT HARUS BANGKIT MENENTANG SERANGAN BUDAYA BARAT YANG MEROSAKKAN GENERASI.


Budaya Barat serang sekolah-sekolah Malaysia



Showbiz: Which school rocks?

No comments:

Post a Comment