ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

02 May 2011

sotong UMNO tak reti bahasa...ukur dulu janggut mu sebelum nak saman anwar....!!!




Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Hussein berkata, beliau akan meneruskan hasrat memfailkan saman terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim kerana mengaitkannya dengan video seks yang pelakunya mirip Ketua Pembangkang itu.

Beliau (gambar) berkata, dakwaan Anwar itu perlu dijawab di mahkamah supaya masyarakat tahu kedudukan sebenar isu terbabit.

“Kita bawa ke mahkamah kerana kalau tidak, apa yang disebar melalui luar dan internet orang akan percaya kerana kita tidak jawab,” katanya dipetik Bernama Online hari ini.

Naib Presiden Umno ini berkata, tindakan Ketua Umum PKR mengaitkan beliau dengan video seks terbabit semata-mata untuk mengalihkan perhatian masyarakat.

“Itu strategi... dia (Anwar) tidak boleh jawab soalan wartawan, dia alih pandangan kepada orang lain. Kita tidak berdosa, kenapa hendak takut,” katanya.

Akhir Mac lalu, Hishammudin melantik peguam Tan Sri Cecil Abraham bagi mewakili beliau dalam memfailkan saman terhadap Anwar.

Anwar dalam laporan beberapa akhbar sebelum ini menuduh Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak, Hishammuddin dan polis terbabit dalam pendedahan rakaman video kononnya aksi beliau mengadakan hubungan seks dengan seorang wanita tidak dikenali di sebuah hotel di ibu negara 21 Mac lalu.

Najib dan Hishammuddin kemudian menafikan pembabitan mereka dalam rakaman berkenaan.


penyapu sial


Hishamuddin Tun Hussein juga boleh disaman kerana membiarkan Datuk T bebas tanpa ditahan oleh pihak berkuasa.

Sedangkan kesalahan Datuk T menerbit, memiliki dan menayangkan video lucah adalah JELAS merupakan kesalahan di bawah undang-undang.

Mengapa polis tidak menahan dan mendakwa Datuk T sehingga sekarang?

Mengapa Menteri Keselamatan Dakam Negeri bertindak secara tidak berkecuali malah dilihat berpihak kepada Datuk T berkenaan dengan membiarkan polis memberikan kawalan keselamatan semasa sumpah laknat dilakukan, malah menyediakan baju kalis peluru kepada mereka dan jelas juga polis bersubahat dengan konspirasi Datuk T berkenaan?

Justeru itu jangan mengugut orang lain jika kementerian sendiri sudah tidak menjalankan tugas dengan adil dan saksama malah dilihat bersekongkol dengan pesalah undang-undang negara.


Hampa ingat Malaysia ini hanya untuk ahli UMNO saja ka...pirahhhh....

No comments:

Post a Comment