ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

28 May 2012

bapak kafir bekas kepala samseng 1 malaysia....majilis FUCK WA di minta keluarkan FUCK WA,,,,!!!

 

Majlis Fuck Wa Kebangsaan  di minta  mengeluarkan kenyataan berhubung kes bekas Bapak samseng negara ,  Rahim Nor, yang menghina Menteri Besar Kelantan Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, sebagai bapa kafir.

Majlis ini juga turut didesak mengeluarkan segera FUCK WA  khas berhubung perkara itu bagi mengelakkan kekeliruan orang ramai berhubung kenyataan menghina ulamak itu.

Pada masa yang sama,kita  turut menyokong demontrasi di hadapan pejabat NST petang ini berhubung kenyataan ‘bapa kafir’ kepada Tuan Guru.

Kita meminta Majlis Fuck Wa  Kebangsaan yang dianggotai mufti-mufti  seluruh negara supaya berasa sensitif tentang penyelewengan yang berlaku dalam kerajaan yang memerintah hari ini.

Banyak perkara yang tidak sehat dilakukan oleh pemerintah, namun pihak majlis FUCK WA  menjadi FUCK  kerana berdiam diri, namun boleh pula mengeluarkan FUCK WA  khas khusus untuk Pakatan Rakyat walaupun bercanggah dengan Islam...

Majlis FUCK WA  tidak hanya perlu memandang sudut agama sahaja, sebaliknya pelenyelewengan kuasa, ekonomi, yang berlaku di hadapan mereka kena beri perhatian.

Kita  juga turut mencadangkan majlis ini menegur isu penyelewengan yang membabitkan NFC, saham syarikat MAS dan lain-lain lagi.

No comments:

Post a Comment