ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

27 May 2012

menari dan tonggek punggong sempena himpunan belia HARAMJADAH...najib haramjadah ,hassan akidah ,majilis FUCK WA , mufti mata duitan dan ulamak muda persantren kesetanan UMNO kena FUCK....kah kah kah....!!!



 

 

penyapu sial

 

burid burid depa dah terjelir tengok tarian dan goyang goyang punggong...tu pasal seekor haram FUCK WA pun tak mampu di keluarkan dari jubor mereka....!!!