ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

07 May 2012

majlis fatwa PUKIMAK kebangsaan dah jadi majlis bela setan setan politik UMNOPORNO....!!!

 

Dasar  fatwa Majlis Fatwa  PUKIMAK  Kebangsaan....apa nak heran....kalau segala setan setan  agama duduk di dalam nya... Kalau dulu Ustaz Ibrahim Libya yang tidak berdosa dibunuh secara kejam di Memali. Majlis Fatwa Kebangsaan boleh keluar menyokong 100% tindakan itu dan sekaligus memfitnah arwah Ibrahim Libya dengan memanggil beliau sebagai "Bughah" (penderhaka).

Sudahlah arwah dibunuh secara kejam, Majlis Fatwa Kebangsaan tolong fitnah pula beliau.
Tanggunglah dosa kesemua yang memfitnah mangsa kezaliman itu.

Yang harus dipuji adalah Tuanku Sultan Kedah yang turun sendiri menziarahi pusara Ustaz Ibrahim Libya.

Jadi, bila Majlis Fatwa Kebangsaan keluar fatwa mengharamkan demonstrasi ini, kita  sedikit pun tak terkejut. Tanggunglah mereka akan dosa mengharamkan perkara yang Allah SWT tidak haramkan.

Merujuk kepada Fatwa Sheikh Yusuf Qardhawi yang menyokong amalan demonstrasi jalanan demi menentang kezaliman dan penyelewengan. Rasanya ilmu Dr Yusuf Qardhawi jauh lebih tinggi dari keseluruhan ahli2 Majlis Fatwa Kebangsaan Malaysia.

Masa sebelum Mubarak jatuh dulu, Universiti Al Azhar sendiri mengeluarkan fatwa supaya orang2 Mesir pulang ke rumah dan berhenti berdemo.

Akhirnya yang malu adalah Universiti Azhar sendiri kerana fatwa mereka sudah tidak diperdulikan rakyat Mesir.

Perkara yang sama bakal berlaku kepada Majlis Fatwa Kebangsaan yang membiarkan diri mereka digunakan untuk kepentingan politik murahan UMNO dan Barisan Nasional.

No comments:

Post a Comment