ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

01 May 2012

Pemotong kawat duri profesional rupanya SB ( sahabat bodoh )

 

Pihak polis  di desak  melakukan siasatan segera terhadap individu yang bertindak memotong dawai penghalang pada perhimpunan Bersih 3.0, kelmarin

Individu terbabit yang dikatakan peserta Bersih 3.0 itu kelihatan profesional ketika memotong dawai berduri yang diletakkan di sekeliling Dataran Merdeka.

Individu terbabit dilihat begitu profesional kerana dapat memotong dawai berduri itu dengan pantas, yang akhirnya memberi peluang kepada polis untuk 'mengganas' selepas itu..

Sambil menolak segala provokasi berpunca daripada peserta Bersih 3.0,  penyokong himpunan itu tetap berada dalam keadaan terkawal, walaupun jumlahnya mencecah puluhan ribu.

Dalam pada itu, perhimpunan kali ini menunjukkan berlakunya peningkatan keganasan polis terhadap peserta himpunan.

Pengalaman menyertai beberapa perhimpunan sejak mahasiswa, perhimpunan kali ini merupakan perhimpunan yang hanya meningkatkan bilangan keganasan pihak polis.

Dengan laungan kerajaan kononnya ingin melakukan transformasi terhadap institusi polis, jelas ia hanya mainan dengan tindakan ganas polis yang ditunjukkan pada perhimpunan kelmarin .

Larangan dikeluarkan untuk memasuki Dataran Merdeka. Kenapa pihak polis memburu orang ramai yang di luar Dataran Merdeka..???

 

 

penyapu sial

 

Cuba perhatikan orang-orang yang terlibat dalam memotong kawat itu, datang bersedia dengan sarong tangan dan alat memotong kawat? Peserta Bersih datang dengan tujuan menuntut pilihan raya yang bersih dan adil dan bukan untuk memotong kawat. Ini jelas membuktikan orang yang memotong kawat itu adalah polis dan beliau memotong kawat itu untuk memerangkap peserta Bersih dan mencemarkan nama Bersih..

Nak suruh Polis siasat buat apa? Macam minta penyamun buat laporan kepada Ketua Penyamun,tak munkin akan disiasat.Ini kerja dan permintaan bangang.Lain kali kena rancang strategi yang lebih canggih untuk tangkap penyamun tu.Bila dapat tangkap......

No comments:

Post a Comment