ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

04 May 2012

Jom BERSIH 4.0....persetan dengan pelacur tua pemegang 6 oskar terkutuk...!!!

 

Betina tua yang tidak bernikah ini muncul kembal  dikaca TV hanya untuk memburukkan abangnya. Berlakunlah dia di depan TV kononnya sedih sangat tatkala menceritakan betapa abangnya melakukan maksiat di dalam tandas dan di atas sofa seperti yang ditayangkan gambarnya oleh media lidah syaitan yang dikawal oleh parti sekular sekutu Apco laknatullah.

Betina tua lagak  pelacur murahan ini pun menuntut abangnya bersumpah laknat, kononnya mengikut ajaran Islam. Kepala hotak dia Islam mengajar sumpah laknat apabila seseorang itu dituduh melakukan zina. Mana dia belajar?

Namun  terlupa kita  yang kebiasaannya pelacur sudah tentu tidak belajar agama maka berhukumlah dia mengikut kepala otak dia yang jahil murakkab itu.

Kata betina itu lagi, sudah cukup perbuatan abangnya itu membuatkan keluarganya derita. Eh, ada keluargakah betina tua ini dan apakah hubungan betina jalang ini dengan orang yang dia tuduh itu? Bukankah semua orang tahu ayah betina tua ini sewaktu hidup tidak mengaku betina jalang ini sebagai anaknya? Ertinya, dia tiada bapa. Mungkin betina ini anak buluh betung....kah kah kah.....buat meriam buluh lagi hancus bersepai....!!!

Akibat menderhaka kepada ayah, maka Allah melaknat beliau di dunia lagi. Sebab itulah sepanjang hidupnya betina tua ini tidak pernah tenteram. Walaupun betina tua ini mungkin mempunyai wang yang banyak hasil dari menjual maruah dirinya dan hasil upahan menjadi pencacai parti sekular sekutu Apco laknatullah itu, hidupnya tidak pernah aman damai.

Hasad, dengki dan dendam sentiasa bersarang di dalam hatinya. Betina tua ini mendakwa beliau yakin 99.9% gambar lucah yang disiarkan oleh media berlidah syaitan itu adalah gambar abangnya. Ertinya, beliau tidak yakin 100%, sedangkan sebelum ini beliau berkali-kali mendakwa beliau tahu kegiatan songsang abangnya itu. Jika benar beliau tahu, mengapa tidak yakin 100%?

Satu lagi permintaan betina tua ini selain dari bersumpah laknat, beliau mahu abangnya itu membuat laporan Polis. Mengapa bodoh sangat pelacur murahan ini? Jika kamu sudah yakin dan tahu 99.9% kisah abang kamu, mengapa kamu tidak membuat laporan Polis atau laporan kepada Majlis Agama Islam? Umpama kita melihat satu kejadian rompakan, dan kita  kenal siapa perompak itu maka kitalah yang patut membuat laporan Polis.

Begitu mudah kerja puak-puak bangsat ini. Reka satu cerita, kemudian cabar orang yang dituduh itu buat sumpah laknat atau laporan Polis. Adakah kerana mereka tahu sistem kehakiman di negara ini sentiasa bersama mereka maka mereka ingin menggunakan keistimewaan itu?

Benda nie mudah aje. Isu seks terhadap sesiapa sekali pun pasti tidak boleh melalaikan rakyat dari mengingati kisah lembu dalam kondo bernilai RM250 Juta, kisah cincin RM24 Juta, kisah komisyen kapal selam RM500 Juta, kisah penipuan dan penyelewengan PKFZ, kisah penghapusan hutang kroni, kisah penipuan terhadap warga Felda dan yang terbaru kita tidak akan lupa kebinatangan Pasukan Keselamatan kita di dalam peristiwa Himpunan BERSIH 3.0 baru-baru ini.

Zaman untuk membaca kisah-kisah seks sudah berlalu. Kini masa untuk bersiap menghadapi BERSIH 4.0. Persetankan Betina Murahan itu.