ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

23 May 2012

Perbicaraan Scorpene jangan jadi bapuk : Najib mesti hadir atau waran tangkap interpol menyusul....!!!

Mahkamah Perancis memulakan perbicaraan rasuah USD200 juta (RM800 juta) pembelian dua kapal selam dan pembunuhan model Mongolia, Altantuya Shaariibu membabitkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak dan rakan baik beliau, Razak Baginda.

Seluruh media khususnya media arus perdana wajar menyiarkan liputan pembicaraan tersebut secara telus dan profesional kerana ianya adalah turut melibatkan wang rakyat dalam membeli kapal-kapal selam tersebut.

Media arus perdana khususnya Utusan Malaysia, Berita Harian, NST dan sebagainya wajar menyiarkan liputan perbicaraan tersebut untuk dibaca oleh seluruh rakyat Malaysia yang ingin mengetahui perbicaraan skandal tersebut.

Kenapa isu yang melibatkan maruah negara ini terus disembunyikan daripada rakyat? Kontroversi rasuah pembelian kapal selam Scorpene termasuk kes pembunuhan Altantuya benar-benar telah mencalarkan reputasi dan imej negara di mata dunia.

Najib Razak dan  Zahid Hamidi tidak sewajarnya begitu takut untuk menghadiri perbicaraan tersebut sekiranya mereka tidak bersalah dan selama ini mereka begitu tegas menafikan keterlibatan dengan skandal tersebut. Perbicaraan tersebut adalah sangat penting untuk memulihkan imej Perdana Menteri, Datuk Seri Najib dan maruah rakyat Malaysia seluruhnya.

Najib di minta  memberikan komen terhadap kes perbicaraan tersebut yang sehingga kini beliau terus mendiamkan diri.

Tidak ada sebarang kenyataan yang dibuat oleh beliau sedangkan Najib Razak antara saksi yang disenaraikan oleh Suaram dalam perbicaraan tersebut.

Kehadiran Najib Razak adalah sangat penting kerana beliau ketika itu adalah merupakan Menteri Pertahanan dan beliau wajar bertanggungjawab.

Namun, baru-baru ini, selepas namanya disebutkan sebagai saksi, Zahid berkata, beliau keberatan untuk pergi ke sana kerana tidak ada dana yang cukup untuknya.

“Siapa akan membayar kos penerbangan dan hotel saya di Perancis,” soal Zahid.

Namun begitu kita sebagai rakyat Malaysia sedia membayar kos penerbangan dan hotel Zahid di Perancis asalkan beliau sedia memberikan keterangan.

Jika mereka enggan datang menjadi saksi selepas sapina dikeluarkan, mahkamah akan mengeluarkan notis sekali lagi.

Jika gagal hadir juga, mahkamah akan mengeluarkan waran tangkap untuk memaksa mereka hadir.

“Dan jika mereka gagal lagi, Interpol (International Police) boleh mengeluarkan amaran dan boleh ditangkap dan dibawa ke Mahkamah Perancis...

 

penyapu sial

 

alasan kepala butoh zahid....siapa nak bayar tambang dan kos penginapannya...ini lancau mau tipu sape maa...lu sebelum pg luar negara pg sana sini tak mau cakap ini hal maa...pasat apa mau pg perancis kepala bawah lu sudah goyang...potong la kasi anjing makan maa....cakap manyak busar....lancau la lu zahid sama najib ...siang kongkek malam kongkek ...sikalang lu punya kapla sudah goyang..lu dengan najib silupa...dua dua samseng manyak besar kapla....!!!

No comments:

Post a Comment