ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

13 May 2012

penyokong penyokong lembu kondo dan kandang kandang kosong yang berwarna merah menyambut dan menjatuhkan kemaluan najib haramjadah....!!!

najib haramjadah di sambut juga dengan kandang kandang kosong berwarna merah dan kuning di bahagian atasnya

kerusi warna merah  warna kandang yang cover kemaluan  kandang lembu najib haramjadah

penyokong dan pengundi tegar di luar stadium bersama sama beberapa spesis haramjadah dari vietnam,indon dan nepal  yang bakal menjadi ahli UMNO...untuk memenuhi stadium akan datang....!!!!

Suasana di dalam kandang' di Bukit Jalil, menyebabkan penyokong-penyokong 'lembu kondo' merasa syok sendiri apabila TV3 suku dan Utusan Meloya menyebut ratusan ribu hadir memenuhi kandang. Al-maklumlah, pengangkutan diberi dan dikhabarkan lebih dua ribu bas pengangkutan disediakan termasuk dua buah bas yang diberitakan terlibat di dalam kemalangan....ada lembu yang kojol rupanya...padan muka.....kenapa tak declare mati syahid kerana   menegakkan islam  UMNOPORNO...

Berbeza dengan Himpunan BERSIH 3.0 pada 28 April yang lalu. Beberapa negeri yang telah menyewa bas hasil duit poket peserta-peserta BERSIH sendiri disaat-saat akhir permit bas ditarik balik. Namun, peserta-peserta BERSIH menggunakan inisiatif sendiri untuk sampai ke KL walaupun dikatakan puak `haramjadah' ini menyebut Dataran Merdeka tidak boleh digunakan. Semangat BERSIH patut dipuji, yang mempunyai kelapangan dan belanja, mereka hadir dengan sukarela.

Manakala, yang tidak mampu untuk pergi atas sebab-sebab tertentu, mereka menyumbang sedikit wang perbelanjaan kepada yang bersemangat untuk pergi tetapi kewangan tidak mencukupi. Inilah semangat yang tiada kepada puak puak  lembu mereka, sebab itulah mereka amat meroyan apabila yang hadir berbaju kuning BERSIH berhampiran Dataran Merdeka dan sekeliling bandar KL mencecah dua ratus ribu.

Berapa jumlah yang hadir di Stadium Bukit Jalil bersama Najib 'Haramjadah' (gelaran 'haramjadah' dipopularkan oleh Najib baru-baru ini di Jengka, Pahang)..Melihat kepada gambar yang disiarkan di dalam Utusan meloya, tentunya kita merasa puak-puak sekutu Apco ini tidak kurang hebatnya walaupun didatangkan dengan bas dan peruntukan. Tetapi, zaman sekarang bukan zaman di era Almarhum Tun Razak.

Lihatlah beberapa gambar yang malu buat TV3 suku atau Utusan meloya mahu tunjukkan betapa hebatnya parti sekular Umno ini. Kapasiti Stadium Bukit Jalil adalah lebih kurang 85, 000 orang sahaja, lihat kepada tempat duduk di bahagian atas sekali sekelilingnya hampir kosong. Dikira pula yang duduk bersila atas rumput kita letaklah paling ramai 10 ribu, ertinya kita boleh beri kredit kepada perhimpunan merah hari itu sekitar 50 ribu sahaja.

Jika sekadar itu yang hadir, perhimpunan mereka yang diketuai oleh Najib `haramjadah' menyamai program ceramah PR yang hanya dihadiri oleh MB Selangor sahaja.Apa pun, itu tidak penting. Kita harus melihat orang yang akan membantu parti pukimak  haramjadah  ini adalah orang yang tidak berada di dalam stadium. Siapa mereka jika tidak Bangla, Nepal, Kemboja, Indon dan beberapa spesis yang mereka ternak dari awal lagi.

 

 

penyapu sial

 

betul la kata tun mahathir, hanya yg bodoh2 saja tinggal dlm umno.

No comments:

Post a Comment