ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

01 May 2012

modus operandi keling kutty yang nyanyuk semakin melalut...orang gila UMNOPORNO aje yang tergamak pakai cakap keling pundek ini...

Tun Dr Mahathir Mohamad hari ini menyifatkan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim mempunyai satu sifat yang mana beliau akan memberikan arahan supaya peserta demonstrasi merusuh dan kemudiannya beliau akan menghilangkan diri.

Mantan perdana menteri itu (picture) berkata, perkara seumpama itu adalah modus operandi Ketua Umum PKR sejak demonstrasi Reformasi ketika beliau dilucut jawatan sebagai timbalan perdana menteri.

“Itu adalah modus operandi Anwar. Dia akan keluarkan arahan supaya peserta demonstrasi merempuh halangan polis, dan kemudiannya dia akan menghilangkan diri,” katanya kepada pemberita di sini.

Kenyataan itu dikeluarkan beliau ketika diminta mengulas berkenaan dakwaan sesetengah pihak yang mendakwa Anwar memberi arahan kepada peserta demonstrasi Bersih 3.0 Sabtu lalu supaya merempuh halangan polis dan menceroboh Dataran Merdeka.

“Itu reputasi Anwar,” katanya lagi.

Menurut Dr Mahathir, Majlis Peguam juga perlu disiasat bagi memastikan sama ada mereka benar-benar bersih daripada pengaruh politik.

“Mereka (Majlis Peguam) dakwa pihak polis adalah pihak yang bertanggungjawab merempuh sekatan yang dibuat dan memukul peserta demonstrasi.

“Majlis Peguam kata polis yang pukul mereka (peserta demonstrasi), kita perlu siasat Majlis Peguam sama ada mereka benar-benar bebas daripada politik,” katanya lagi.

Terdapat beberapa laporan di media sosial yang mendakwa perusuh yang merempuh sekatan polis adalah anggota polis yang menyamar sebagai peserta demonstrasi dan menimbulkan provokasi.

Bekas Setiausaha Umno Bandar Tun Razak, Zaharin Mohd Yasin sebelum ini di laman Facebook miliknya mendedahkan kononnya terdapat pihak polis yang menyamar dan memulakan provokasi terhadap pihak polis bagi menimbulkan kekacauan dalam perhimpunan Bersih 3.0 “Duduk Bantah” kelmarin.

Berdasarkan laman Facebook tersebut, Zaharin menyatakan beliau mengenali anggota polis yang kelihatan sebagai peserta dengan memakai kemeja-T berwarna kuning.

Dalam kenyataan di Facebook beliau, Zaharin berkata, “polis dah lebih cerdik dari dulu... dia bahagikan anggotanya dua pasukan, satu pakai uniform polis, satu pasukan lagi pakai baju Bersih, tergelak saya jumpa seorang kawan yang masih polis, pegawai lagi dari Pahang, pakai baju kuning dan terpekik ayat reformasi.”

“Saya tak tegur dia pun. Tapi bila tengok kat lengan dia ada getah warna kuning.

“Dan, saya jumpa banyak yang pakai getah yang sama... saya rasa terjaminlah dalam kumpulan pencacai yang tidak tahu apa benda ini,” kata beliau.

Malah, Zaharin turut menganggarkan terdapat kira-kira 2,000 anggota polis yang menyamar di dalam kumpulan peserta demonstrasi Bersih 3.0.

“Jika berapa pun dia kata... kena tolak tak kurang dua ribu adalah polis dalam kumpulan Bersih.”

“Yang menafikan mereka pun puak pakai kemeja-T Bersih untuk rempuh sekatan polis, yang baling objek pun saya rasa polis, macam mereka buat latihan demonstrasi kat polis depoh. Hehehe, puak-puak Pas bodoh ini iut nyer,” tambah Zaharin di laman Facebook miliknya itu.

 

 

penyapu sial

 

 

apa yang bekas Setiausaha Umno Bandar Tun Razak, Zaharin Mohd Yasin tu cakap memang betul. Dan ia pun bukan nya pekara atau taktik baru.....covert style sudah di guna pakai semenjak reformasi 1998 lagi. Saya sendiri pernah terlibat dengan satu demostrasi di Kpg Baru, KL yang di mulai oleh SEKUMPULAN PEMUDA YANG BERIA -RIA DAN BERSEMANGAT JUANG YANG TINGGI. Tapi amat terkejut besar saya selepas peristiwa demostrasi malam itu, besok nya saya bertembung dengan salah seorang pemuda tersebut berpeluk sakan dengan seorang jiran (penyokong kuat umno) saya di kedai makan di Sri Gombak.

Saya bertanya pada jiran saya itu, siapa pemuda itu...beliau memberitahu saya pemuda itu adalah seorang pegawai dari unit SB ( sahabat bodoh ), Bt Aman dan tinggal di Sri Gombak. CELAKA BETUL POLIS sanggup mempermain-main rakyat. Tunggu lah...satu hari nanti rakyaat akan mempermain-main kan pihak polis pula....tunggu la..nanti nasib kamu macam polis2 di Mesir dan Libya....lari lintang pukang, takut sehingga tak sanggup pakai pakaian seragam polis lagi...kalau tidak, MAMPUS RAKYAAT KERJA KAN KAMU. tungguuuu....kami pun tengah menunggu.