ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

19 May 2012

DUBOR BONTOT KOTE LEMBU ( DBKL) di minta jangan main wayang....kalau protes burger tak salah....kenapa protes duduk bantah di dataran merdeka di larang....!!!

 

Datuk Bandar dubor bontot kote lembu...Ahmad Fuad Ismail  di tuntut memberi penjelasan ekoran membenarkan 'protes' penjual burger di hadapan rumah Datuk S.Ambiga minggu lalu.

DBKL sepatutnya peka kerana ia melanggar Akta Jalan Parit Bangunan 1974 kerana membuat kacau ganggu di jalan keluar masuk kediaman individu, menggangu privasi ketenteraman individu.

Kita juga mahu meminta penjelasan apakah tindakan selanjutnya akan diambil oleh DBKL jika tindakan perhimpunan dan gerai burger itu melanggar peraturan-peraturan DBKL.

Sekiranya perbuatan tersebut adalah salah, apakah tindakan selanjutnya yang perlu diambil oleh DBKL..

Dalam pada itu, kita  meminta agar pihak polis, DBKL menjalankan tugas mereka dan bertindak segera tanpa berat sebelah .

Kita tidak mahu perkara ini terus berulang dan pihak polis mahupun DBKL perlu bertindak dengan tegas.

Kita  menyifatkan apa yang dilakukan oleh kumpulan tersebut adalah bersikap dendam terhadap pengerusi Bersih itu dan lebih menjurus kepada serangan peribadi..

Sebelum ini, Pertubuhan Ikatan Usahawan Kecil dan Sederhana Malaysia (Ikhlas) telah mencetuskan kontroversi apabila bertindak membuat 'protes burger' di hadapan rumah Ambiga yang juga merupakan seorang peguam.

No comments:

Post a Comment