ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

11 May 2012

Isu anjing rahim noor mengkafirkan nik aziz.....Umno rosakkan pemikiran pegawai kerajaan terhadap pembangkang....!!!!

sape bapak kafir...???.....si anjing rahim noor ni lah  si bapak kafir tak sedar diri....mata anwar di kerjakan si anjing kafir rahim noor......!!!!!

Kerajaan Najib Nazak telah merosakkan pemikiran pegawai-pegawai kerajaan dengan menanamkan kebencian dalam pemikiran mereka terhadap pembangkang...

Kenyataan yang dikeluarkan bekas Ketua gangster  Negara si anjing kurap  Rahim Nor yang menuduh Mursyidul Am PAS Datuk Nik Aziz Nik Mat sebagai “Bapa Kafir” jelas menunjukkan Umno telah menanamkan perasaan kebencian yang mendalam terhadap pembangkang sehingga dilihat sebagai musuh negara.

Pemikiran pegawai-pegawai kerajaan telah dirosakkan oleh Umno untuk membenci pembangkang hingga mereka tidak boleh bertindak dengan sejujur-jujurnya.

Kenyataan bangsat dan pukimak  anjing kurap Rahim Nor  ini yang menuduh Nik Aziz sebagai bapa kafir jelas menunjukkan bukti Umno menanamkan kebencian terhadap pembangkang di kalangan pegawai-pegawai atasan hingga dianggap sebagai musuh negara...

Kenyataan yang dikeluarkan bekas ketua polis itu  juga penuh dengan perasaan kebencian, sedangkan beliau seharusnya memberikan kenyataan yang bersifat neutral.

Istilah ini penuh emosi, keganasan dan kezaliman. Sebagai bekas ketua polis negara, dia sepatutnya neutral.

Ini menzahirkan kadar neutraliti yang tak dapat dilaksanakan kerana institusi kerajaan dirosakkan oleh Barisan Nasional (BN) dengan pelbagai cara...

Ia juga adalah salah satu punca mengapa peserta Bersih 3.0 dibelasah teruk oleh anggota polis.

Maka itulah yang akan menghasilkan tindakan zalim dalam apa-apa program.Pemikiran pegawai kerajaan dirosakkan Umno-BN hingga mereka tidak boleh bertindak dengan sejujur-jujurnya dan  sebagai negara yang mengamalkan demokrasi berparlimen, kerajaan seharusnya menghormati pembangkang dan sedia untuk menerima kekalahan.

 

 

penyapu sial

 

 

anjing kurap ini perlu tilik diri sendiri............... setinggi mana ilmu Islamnya berbanding iman, ilmu, akhlak dan kehidupan perjuangan dakwah & jihad siasah Nik Aziz yang didakwanya 'Bapa Kafir' itu.

Kalau nak ampu kerajaan UBN sekalipun, janganlah melampaui tahap logik dan batas2 syarak. Walaupun Rahim Nor rasa terlalu hebat, sila rujuk sekali sekala kepada ahli agama & mufti agar mendapat sedikit limpahan ilmu mereka terutama bidang pekerjaan & hasil pendapatan yang diperolehinya selama ini.

No comments:

Post a Comment