ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

27 May 2012

Tengok nie....PM haramjadah beri haramjadah kepada UMNO dan perhimpunan belia HARAMJADAH....

 

 

haramjadah yang pertama....

Himpunan Sejuta Belia sekitar jam 12.30-2.00 pagi tadi iaitu di dalam acara Drag Racing anjuran Kementerian Belia dan Sukan di Putrajaya  telah di timpa haramjadah .

Penganjur rasmi perlumbaan drag race telah mengeluarkan kenyataan bahawa tiada kematian tetapi 2 orang penonton cedera parah dan yang selebihnya cedera ringan.

Penonton yang cedera parah dilanggar kereta Mitsubishi Lancer Turbo yang terbabas& dan gagal dikawal.

Sementara itu pemandu kereta berkenaan telah lari dan belum dapat dikesan.

Dilaporkan juga acara untuk motorsikal yang dijadualkan berlansung hari ini dibatalkan ekoran tragedi tersebut.

Himpunan Jutaan Belia yang dianjurkan di Putrajaya yang dikatakan mempunyai 500 aktiviti yang disediakan membabitkan 38 segmen dengan 1,000 persembahan selama lima hari sambutan yang berakhir hari ini.

Dengan menyindir aktiviti Perhimpunan BERSIH, Najib PM haramjadah  ketika berucap merasmikan himpunan berkenaan berkata, negara ini tidak boleh bergantung harap masa depannya kepada belia yang ‘demo crazy’ (gila berdemonstrasi).

Sekarang Najib perlu jawab apa yang berlaku? Sekarang siapa yang sebenarnya "crazy"/ haramjadah sehingga secara terang dan nyata, berlaku kemalangan yang menyebabkan kecederaan parah?

 

dan haramjadah ke 2....

 

Memang cukup memalukan. Dengan aksi ghairah dan tidak senonoh inilah ditemui di dalam satu acara di Himpunan Jutaan Belia yang berlansung di Putrajaya semalam.

Mana Menteri Agama Perembat  Duit Zakat, mana Majlis FUCK WA Kebangsaan, mana mufti MATA DUITAN, mana ulamak Muda  UMNO yang sebelum ini ghairah menghukum Perhimpunan BERSIH tetapi membisu terhadap gejala "wasatiyyah terlampau" seperti pertunjukan di sebelah ini?

Aneh, BERNAMA dan media massa arus perdana enggan untuk menyiarkan tentang bilangan yang hadir di himpunan yang dinamakan "jutaan" itu.

Himpunan yang digembar-gemburkan "jutaan" itu hanya di hadiri oleh tidak lebih 5,000 orang, itupun sekadar untuk menyertai acara-acara yang diaturkan oleh kementerian, tetapi tanpa rasa malu mereka mendakwa itu diantara 10 karnival terbesar di dunia kerana ada khemah untuk ekspo dan pameran sepanjang enam kilometer di Persiaran Perdana.

Benar-benar menghabiskan wang rakyat terhadap penganjuran Hari Jutaan Belia ini dengan bilangan anggota penganjurnya termasuk 500 artis melebihi angka daripada peserta belia yang datang.

 

 

penyapu sial

 

Sesat lagi menyesatkan. Segala didikan yang diasuh dan dididik di sekolah dan ibu bapa telah dikotori oleh budaya sosial yg terlarang olh Islam.Umno/BN penggalaknya.

inilah yang dikatakan dah hilang kewarasan, sesat dan bingung.

mengadakan program yang tah apa objektifnya

objektifnya hanya untuk berpolitik

Haramjadah apa ni. Mesej pengisian rohani dengan konsert 500 artis ? Bangang apakah yang melanda seluruh Kerajaan Malaysia?
Mana jawatankuasa fatwa ?
Mana Imam Muda ?
Mana Mohd Razi Othman ?
Mana Jamil Khir ?
Mana Zul Kulim?
Mana Hassan Akidah ?

No comments:

Post a Comment