ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

09 May 2012

perarakan mangkuk najis yang meloyakan....kah kah kah.....!!!!

Perarakan unik United Mangkuk Najis  Organisation (Umno) boleh dikatakan berlaku di seluruh pelusuk negara sempena ulangtahun ke 66 penubuhannya. Dah tua.. makin nyanyuk pun, molek diganti yang baru je..

Di  setengah tempat pun ada perarakan macam nih, kesian jugak kita  tengok budak-budak yang jadi mangsa. Tengah-tengah panas di suruh budak-budak nih bawak bendera United Mangkuk Najis Organisation (Umno).

dah lah panas....bau ummmmhhhh.....busuk.....meloyakan....nak muntah rasanya....!!!

Yang peliknya, perhimpunan Bersih 3.0 tempoh hari puak-puak United Mangkuk Najis Organisation (Umno) ini mengata macam-macam. Ini bukankah menyusahkan orang ramai? Majlis Fatwa pun ikut menjilat najis  mangkuk  najis ini telah  keluarkan fatwa berbaur politik.

Ini mungkin perhimpunan unik yang terakhir sebelum melayu mangkuk najis ini  terkubur pada PRU 13. Tidak pun perarakan ini untuk meratapi United Mangkuk Najis Organisation (Umno) yang bakal tamat riwayatnya sedikit masa lagi.