ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

18 May 2012

MAJLIS FUCK WA tak kata apa....penyakit gila punggung lembu nak di jangkitkan kepada ketua beruk....kah kah kah....

Sekumpulan pesara tentera yang  "bersenjatakan punggung"  di depan rumah Pengerusi Bersama BERSIH S Ambiga bercadang menggempur rumah Ketua Pemuda Umno KhairyJamaluddin Abu Bakar pula.

Presiden Persatuan Veteran Tentera Melayu (PVTM) Dato Palsu Mohd Ali Baharom berkata , Khairy tidak patut masuk campur urusan NGO dengan mengkritik tindakan itu sebagai tidak wajar, tidak masuk akal dan menjadi bahan ketawa dunia.

"Khairy sepatutnya menjaga Pemudanya sahaja sebab saya lihat Pemuda semakin lemah.

"Saya rasa dia keluarkan kenyataan macam itu sebab tak dapat jawatan menteri dan nak membalas dendam," kata Ali sambil memaklumkan tindakan itu akan dilakukan dalam masa terdekat.

Khairy semalam menyuarakan perasaan tidak senang terhadap "protes punggung" depan rumah Ambiga kerana masih terdapat kaedah lain untuk meluahkan perbezaan pendapat.

Sebagai contoh, katanya, beliau sendiri sudah berdebat dengan Ambiga berhubung isu berkaitan pilihan raya dan tidak perlu berkumpul membantah depan rumah bekas presiden Majlis Peguam itu.

Sementara itu, Mohd Ali berkata beliau kini sedang membincangkan lanjut rancangan itu dengan rakan-rakannya yang lain.

"Masa dan tarikh nanti dulu. Tapi memang kita akan buat...

"Khairy tak layak menjadi pemimpin dan gila jawatan sebenarnya... kami, veteran memang marah dengan kenyataan dia," katanya ..

 

'Apa lagi, jual kuetiau depan Seri Perdana pula?'

Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin Abu Bakar menyuarakan perasaan tidak senang terhadap "protes punggung" depan rumah Pengerusi Bersama BERSIH S Ambiga kelmarin kerana masih terdapat kaedah lain untuk meluahkan perbezaan pendapat.

Sebagai contoh, katanya, beliau sendiri sudah berdebat dengan Ambiga berhubung isu berkaitan pilihan raya dan tidak perlu berkumpul membantah depan rumah bekas presiden Majlis Peguam itu.

Khairy bimbang ia merebak menjadi balas membalas tidak berpenghujung dan menjadi bahan ketawa di seluruh dunia.

"Jika tidak, perkara ini tak akan habis. Jual burger depan rumah Ambiga satu hari, jual tose depan rumah IGP (ketua polis negara) beberapa hari kemudiannya.

"Mungkin jual kuetiau depan Seri Perdana (kediaman perdana menteri) minggu berikutnya.

"Perkara ini tidak masuk akal dan kita akan menjadi bahan ketawa dunia... Harap kita semua lebih matang dalam berpolitik," katanya dalam sidang media selepas melancarkan Auto Forum 2012 di Kuala Lumpur hari ini. mk

 

 

penyapu sial

 

Sesiapa pun biarkan dia dengan roadshow tarian punggung nya.Dia tak puas nak menunjukkan buntutnya di khalayak ramai.

Cukup memalukan kaum Melayu, agama Islam dan negara.

Cukup kurang ajar dan melambangkan kegagalan sistem pendidikan kebangsaan dan asuhan agama. Ibubapa lembu-lembu ini turut mendpat malu. Anak-anak lembu ini turut diketawakan rakan-rakan mereka.

Majlis Fatwa pernah mengeluarkan fatwa tentang tarian poco poco. Bagaimana pula dengan tarian Goyang Ponggong ? Kalau tak berani ini bermakna majlis fatwa sudah jadi majlis Fuck Wa.

Ingat UMNO, ingat bontot.

Bontot Adnan Yaakob
Bontot Azizan si pemandu kes liwat I
Bontot Sepol si dubur yang pandai bercakap kes liwat II.
Bontot China Doll Datuk T
Bontot Lembu si penyelak kain
Bontot sepasukan bekas askar seperti unit meriam busuk UMNO.

No comments:

Post a Comment