ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

12 May 2012

wahai majlis FATWA HARAMJADAH.......menyamar untuk tujuan PROVOKASI juga HARAM,,,,,,,!!!!

yang ini majlis fatwa tak berani kata HARAM....HARAMJADAH punya pukimak pukimak ahli majlis fatwa....!!!!

Dengan menjadi officialnya HARAM untuk berhimpun untuk menggulingkan kerajaan, diminta fatwa yang sama tertakluk juga kepada pihak Barisan Nasional khasnya UMNO.

Mintak tolong orang2 yang tidak suka kerajaan Pakatan di Pulau Pinang jangan berhimpun lagi sebab Kerajaan Pulau Pinang dipilih melalui proses undang-undang yang sah dan undi bukan setakat datang daripada orang Cina, tetapi kerajaan Pakatan itu dipilih orang Melayu Islam sendiri. Kalau melawan, ingat hukumnya..haram. Mintak tolong pasukan FRU dan polis pun ingat benda ni dan jangan provoke peserta melalui kaedah "penyusupan masuk" dan "menyamar jadi peserta."

Mungkin Majlis Fatwa boleh juga keluarkan besar-besar yang hukum seseorang MENYAMAR atau JADI UNDERCOVER atau MENGINTIP DENGAN NIAT TERNTENTU adalah HARAM jika kaedah tu digunakan kepada umat Islam yang lain.

Rezeki yang diperolehi oleh seorang polis yang menyamar atau mengintip atau jadi undercover adalah haram. Tak percaya? Tanya Majlis Fatwa sendiri.

Setiap kali perhimpunan Bersih, akan ada seorang yang boleh dipercayai dari mana2 Jabatan Kerajaan yang ditugaskan untuk join Bersih dan tengok mana2 staff government yang pegi ke situ dan tugasnya adalah mereport balik ke Ketua dia. Apa yang dia buat tu...haram (kalau dia Islam lah).

Ada beberapa lagi benda yang aku harap cepat Majlis Fatwa dapat isytiharkan haram, sebab nampak dengan tiba-tiba efisien benar Majlis Fatwa kita bersidang jadi tak salah kalau Majlis Fatwa membincangkan perkara-perkara di bawah dan dideclarekan haram ;

1.Majalah Mangga, sisipan Pancaindera
2.Pelakon berlakon filem bersentuh-sentuhan tapi di "halalkan" oleh industri filem
3.Rancangan realiti TV yang membolehkan peserta Melayu duduk serumah
4.Meletakkan gambar tidak senonoh di depan akhbar perdana
5.Menjadikan anggota keselamatan kambing hitam untuk kepentingan pihak tertentu
6.Konsert-konsert mega yang membazir dan melalaikan
7.Budaya orang-orang Melayu (UMNO) yang "terlalu hormat" orang lain seperti gambar di bawah

Diharapkan keputusan Majlis Fatwa ni juga merangkumi orang2 yang ingin menjatuhkan kerajaan Pakatan Rakyat dan perlu dihormati semua pihak.