ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

25 May 2012

Tindakan BACUL pemuda KEPALA BUTOH UMNO lembah pantai ....Raja Nong Taik dan Pemimpin UMNOPORNO Yang Lain Taja Keganasan.....!!!

 

Kita  mengecam sekeras-kerasnya tindakan keganasan yang dilakukan terhadap insiden ceramah PKR malam kelmarin di kawasan Lembah Pantai yang   sememangnya  dilakukan oleh pemuda  KEPALA BUTOH   Umno Lembah Pantai.

Malah, kita  juga turut menyelar Ketua Umno Lembah Pantai Raja Nong Chik Raja Zainal Abidin kerana insiden itu membuktikan beliau terdesak dan menggunakan keganasan.

Kami  mendesak Nong Chik mengambil tindakan tegas terhadap ahli Umno yang terlibat dalam insiden keganasan sewaktu ceramah PKR di Lembah Pantai malam kelmarin .

Kita turut juga menggesa Perdana Menteri Najib Razak dan Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin, dan Nong Chik untuk mengecam insiden ini...

Jka ketiga-tiga pemimpin Umno itu tidak mengambil sebarang tindakan, maka Umno dilihat telah melangkaui garis di mana kekerasan ini merupakan “deklarasi perang terhadap rakyat”.

Jika tiada sebarang tindakan daripada mereka, Umno telah merestui untuk menyerang rakyat dan juga membunuh demokrasi...

Dalam kejadian malam kelmarin  dua individu telah dikenal pasti tercedera termasuk seorang warga emas berusia lingkungan 50an dan kanak-kanak perempuan berusia 12 tahun yang dikhuatiri patah tangan kerana dibaling batu-bata oleh kumpulan samseng pemuda Umno  KEPALA BUTOH ..

Malah, tayar kereta Ahli Parlimen Shah Alam Khalid Samad yang turut menyampaikan ceramah pada malam itu turut ditoreh.

Kejadian seperti ini tidak berlaku di lokasi ceramah  yang lain sebelum ini. Ini  termasuk  hampir di semua lokasi di sekitar Kuala Lumpur dan insiden berdarah seperti ini hanya berlaku di Lembah Pantai.

Ini membuktikan Nong Chik semakin terdesak untuk mempertahankan kedudukannya di kawasan itu dan membenarkan keganasan berlaku...

Selain itu, Pejabat Nurul Izzah juga  di kawasan berkenaan turut dilempar dengan telur dan disedari sekitar jam 10 pagi tadi oleh kakitangannya.

Justeru,kita menggesa pihak polis menyiasat perkara ini dan membawa pesalah ke muka pengadilan.

Kita harap polis dapat bertindak sewajarnya. Terlalu banyak laporan polis telah dibuat, tapi sehingga ke hari ini tiada satu pun yang diambil tindakan,..

No comments:

Post a Comment