ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

23 May 2012

Lancau punya Jamil Khir....Jika Buku Irshad Manji berbahaya kepada umat Islam......Merembat duit zakat umat islam macam emak bapak dia punya tak bahaya ke...????

 

Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Jamil Khir Baharom meminta Kementerian Dalam Negeri (KDN) supaya segera menyiasat buku terbaru hasil tulisan seorang aktivis muslimah liberal, Irshad Manji.

Katanya hasil pandangan Jabatan Kemajuan Islam Malaysia, buku bertajuk “Allah, Liberty and Love” itu dipenuhi unsur penghinaan terhadap Islam.

Beliau berkata setakat ini, pihak berwajib termasuk KDN telah menjalankan siasatan dan membuat pemeriksaan di sekitar Kuala Lumpur serta Selangor namun kuasa untuk menyekat penjualan buku itu di negara ini terletak di tangan KDN.

“Di Kuala Lumpur, tempat-tempat yang dia (Irshad) pergi tu pihak-pihak bertanggungjawab sama ada di Kuala Lumpur ataupun di Selangor telah pun mengambil tindakan masing-masing,” katanya kepada pemberita di sini hari ini.

Katanya tindakan memeriksa sama ada buku itu ada dijual atau sebaliknya, perlu dilakukan kerana tidak mendapat kebenaran untuk dijual.

“Tindakan untuk pengharaman buku ni di bawah KDN. Kita (Jakim) boleh bagi pandangan kepada KDN dan berdasarkan daripada pengamatan awal kita, buku ini merupakan buku yang berbahaya kepada umat Islam, jadi kita akan panjangkan pandangan kepada KDN untuk buku ni diambil tindakan,” katanya.

Irshad, seorang pendukung lesbian, gay, biseksual dan transeksual (LGBT) di peringkat antarabangsa, dikatakan masuk ke negara ini tiga hari lalu untuk melancarkan buku terbarunya itu.

Dia telah melancarkan buku terbarunya itu semalam dan pulang ke Kanada malam tadi.

Irshad pernah mengarang buku yang menimbulkan kemarahan umat Islam di dunia yang berjudul “The Problem With Islam Today” yang mengandungi idealisme yang sama dengan Salman Rushdie, penulis novel “The Satanic Verses”.

Sebelum ini, Jakim dan KDN menyekat sebarang program melibatkan wanita itu kerana ideologi yang dibawanya boleh memberi implikasi yang buruk terhadap umat Islam di negara ini.

Ideologi tersebut juga jelas bertentangan dengan kedudukan Malaysia sebagai negara Islam berdasarkan Perkara 3(1) Perlembagaan Persekutuan (Islam sebagai Agama Persekutuan), akta dan enakmen agama Islam negeri-negeri, undang-undang sivil dan norma masyarakat. — Bernama

 

 

penyapu sial

 

jamil setan khir ni tak ada beza dengan si lesbian ni....satu perangai lesbian yg di kutuk Allah SWT dan satu lagi merembat duit zakat umat islam....tak ada beza dua dua ekor haramjadah ini....kedua dua nya perosak umat islam produk haram bapak syaitan/kafir UMNOPORNO....kerajaan UMNOPORNO memang 100000% bersubahat dengan si lesbian...ini semua wayang perosak umat islam....kalau betul betul tegas...haramkan dia masuk ke negara ini...tak payah nak siasat siasat....macam haramjadah jadinya bila di bakulsampah macam kes lembu NFC dan menteri perogol anak yatim...