ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

09 February 2013

apabila keling paria pundek mengaku melayu cuba menipu melayu....berwaspadalah....

 

ini gambar sankaran pillay macam mana jadi chandra muzafar...tengok muka malaon ini betul betul
ada rupa melayu...jangan tipu diri kita...dan yang lagi sekor lagi sudah jadi setan yang di kenali...mika mika haramjadah nie ada muka melayu kah...???

keling menyamar MENYAMAR PAKAI NAMA CHANDRA MUZZAFAR......keling  pundek  menyamar  jadi MAHATHIR MOHAMMAD.....mana  pergi  kutty  kamu....ayah kamu  iskandar kutty  bawa nama kutty....tiba tiba kamu buang kutty  di hujung nya  apa helah kamu....

 

TERANG TERANG TIPU

SOROKAN NAMA ORI... JANGAN TIPU ORANG MELAYU.

melayu melayu pukimak masih percaya setan nie melayu...nampaknya bangsa melayu boleh jadi penjilat   buntut keling lah macam ini...sedarlah sikit bangsa melayu....anda telah di liwat oleh bangsa keling macam ini...!!!

 

ini seekor lagi keling paria  tipu dan mengaku melayu...nampaknya bangsat bangsat  melayu  mudah kena tipu...!!!

kerana UMNO sendiri  penuh dengan bangsa PENIPU....!!!!

 

 

penypu sial

 

 

HANYA SANKARAN PILLAY KENAL MAHATHIR KUTTY. BILA JUMPA ULAR DAN SANKARRAN DAN MAHATHIR KUTTY, KETUK KEPALA DUA EKOR MATLAON DULU,KEMUDIAN KETUK KEPALA BRAHENG ALI DAN ZUL BISUL!KAH...KAH..KAH...

No comments:

Post a Comment