ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

13 February 2013

ularmamak kelantan yang makan duit haram dari celah burid najib dan rosmah kata undi PAS haram....manakala undi syaitan yang di kenali yang ternyata menolak hukum islam tidak haram.....mazhab pukimak mana yang depa bawak nie....????

Ularmamak  Kelantan dakwa undi PAS haram

 

ularmamak burid najib dan rosmah ini ada  berani ke komen yang di atas ini...yang di atas ini tidak haram la ya...dan halallah ya  memberi undi kepada UMNO-BN....hang semua nie bukan jenis ulamak....hang semua jenis ulamak syaitan....!!!

 

Beberapa orang ulama di Kelantan berkata mengundi PAS dalam pilihan raya akan datang adalah haram kerana kerjasama parti tersebut dengan DAP yang mahu kalimah ‘Allah’ dibenarkan dalam kitab Injil Bahasa Melayu.

Menurut pengasas Pondok Geting, Abdullah Sa’amah, kegagalan PAS mempertahankan Islam terutamanya penggunaan kalimah Allah bagi orang bukan Islam tidak boleh dimaafkan sama sekali, malah demi politik pemimpin PAS dilihat seolah-olah jahil agama.

“Membiarkan kalimah Allah digunakan seperti itu berdosa dalam hukum. Maknanya kita mesti mempertahankan kalimah Allah dan akidah orang Islam.

“Dalam pilihan raya umum kita mahu perdana menteri dan timbalannya orang Islam, maka disinilah kita berjihad, kita jangan undi PAS,” kata Abdullah yang dipetik kenyataannya dari akhbar Utusan Malaysia hari ini.

Menurut Abdullah, PAS perlu ditolak kerana menyokong kenyataan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim yang turut menyatakan sokongan ke atas hasrat DAP meskipun bertentangan dengan Majlis Syura Ulama PAS.

“Orang seperti Anwar ini kami orang pondok tak boleh terima kerana terlalu nyata kepada kami satu daripada itu, adalah membenarkan kalimah Allah digunakan untuk bukan Islam,” katanya lagi.

Ahli jawatankuasa Minda Pondok, Mohd Syamsul Mohd. Yusof al-Hafiz berkata, kerjasama PAS dalam Pakatan Rakyat (PR) kononnya atas tahaluf siyasi sebenarnya atas nama semata-mata, sebaliknya apa yang berlaku ialah PAS adalah kuda tunggangan DAP.

“Tahaluf siyasi PAS adalah haram, maka wajib kita menolak mereka atas beberapa fakta, antaranya PAS bukan parti dominan, sebaliknya kerjasama itu dibuat dengan DAP yang jelas menolak penubuhan kerajaan Islam.

“Tahaluf siyasi yang sebenar kita lihat jelas dalam Barisan Nasional, dimana Umno adalah ‘imam’ manakala MIC dan MCA adalah ‘makmum’ yang akan bersama-sama berjuang atas arahan imam,” kata Mohd Syamsul lagi.

Seorang lagi ulama di Kelantan, Mohd Zawawi Awang berkata, permintaan DAP supaya kalimah Allah digunakan orang bukan Islam sama berlaku di Indonesia apabila ramai masyarakat Islam negara itu menyokong pemikiran sekular.

“Gerakan ini sebenarnya bermula berpuluh tahun lalu dan masuk ke Malaysia secara senyap-senyap tanpa kita sedari,” kata Zawawi, yang juga ahli jawatankuasa Ikatan Cendikiawan Islam Kelantan (ICIK).

Isu penggunaan kalimah Allah timbul kembali pada Disember lalu apabila Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng yang juga merupakan ketua menteri Pulau Pinang mendesak kerajaan membenarkan kalimah digunakan dalam bible versi Bahasa Melayu.

Pakatan pembangkang PAS, DAP dan PKR kemudiannya membuat ketetapan bahawa kalimah Allah boleh digunakan oleh penganut semua agama tetapi dengan syarat tidak disalahgunakan.

Walau bagaimanapun, Majlis Syura Ulama PAS memutuskan kalimah Allah adalah kalimah khusus Islam dan oleh itu tidak boleh diterjemahkan kepada mana-mana bahasa di dunia kerana tidak menepati kehendak sebenar kalimah itu.

 

 

penyapu sial

 

 

natijah ularmamak makan duit hasil judi dan maksiat kerajaan UMNO-BN...isu remeh temeh kalimah Allah jadi fatwa mengharamkan undi PAS...

habis tu undi UMNO-BN yang ternyata jelas menolak dan memperlekehkan islam tak haram ke...mana dia ularmamak babi sial ini bila chua soi lek terang terang menolak islam....mana dia babi sial babi sial ini bila najib tolak hukum hudud di negara ini..

mana dia babi sial babi sial ini mahathir suruh al quran di kaji dan suruh rakyat berkawan dengan syaitan yang di kenali....mana dia ????

betul tu ....UMNO adalah imam bapak syaitan...sementara MCA dan MIC sudah jadi syaitan syaitan besar pengikut ke neraka jahanam...dan ularmamak ularmamak yang berkenaan adalah pengikut pengikut syaitan yang makan duit haram dan mengikut arahan bapak syaitan...

ularmamak ularmamak ini adalah kuda tunggangan  syaitan....!!!

No comments:

Post a Comment