ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

13 February 2013

bangsat pukimak BN sudah di malukan masih tidak mahu mengaku di tolak oleh rakyat penang....

BN Pulau Pinang: Bukan semua orang kata ‘tidak’ kepada PM


Barisan Nasional (BN) Pulau Pinang percaya musuh mereka telah menghantar pensabotaj untuk menggangu sambutan Tahun Baru Cina mereka yang di hadiri oleh Perdana Menteri, lapor Sinar Harian hari ini.

Pengerusi BN Pulau Pinang Teng Chang Yeow berkata, beliau percaya percaya kumpulan melaungkan perkataan “No” (tidak) ketika Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak bertanyakan kepada orang ramai “Are you ready for BN” (adakah kamu bersedia bersama BN) adalah kumpulan dihantar untuk merosakkan majlis dan memberikan persepsi BN ditolak orang ramai.

“Bukan semua yang hadir melaungkan ‘tidak’,” kata Teng dipetik dari akhbar berbahasa Melayu itu hari ini. “Kita ada rakaman video yang menunjukkan sebahagian besar pengunjung melaungkan ‘ya’ apabila perdana menteri bertanyakan soalan itu beberapa kali.

“Saya percaya mereka dihantar untuk sabotaj rumah terbuka yang kita anjurkan ini dan kita dapati ada beberapa pengunjung yang hadir turut memakai baju seperti yang disarankan Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng.”

Beliau menambah sekiranya kumpulan yang melaungkan perkataan “tidak” itu adalah ahli mahupun penyokong BN, ia adalah satu perkara yang membimbangkan.

Sebaliknya penyanyi sensasi pop global dari Korea Selatan Psy, menerima sambutan hangat dengan tarian “Gangnam” terkenalnya.

Video jeritan “tidak” kepada Najib dan “ya” kepada “Psy” tersebar luas di Internet, mengundang persepsi BN mungkin tidak disokong pengundi Pulau Pinang dalam pilihan raya akan datang.

BN diperintah oleh Gerakan selama hampir empat dekad sebelum jatuh kepada pakatan pembangkang pada Pilihan Raya 2008.

Lim Guan Eng dari DAP diangkat sebagai Ketua Menteri dinegeri yang dilihat kini sebagai kubu kuat PR.

 

 

penyapu sial

 

 

betul tu bukan semuanya menolak BN di penang ....tapi majoriti memang menyampah dan akan menendang keluar BN pada PRU 13 nanti..

sape sabotaj sape sebenarnya...dah malu besar tuduh orang lain sabotaj....apa nie...kalau ceramah atau roadshow pembangkang di kacau samseng upahan UMNO-BN tidak pulak kata sabotaj...

itulah menteliti BN...tiada kebaikan berkawan dengan syaitan ini kecuali penipuan, pecah amanah dan rasuah besar besaran untuk menipu rakyat...

apatah lagi menyesatkan rakyat dengan hiburan melampau melalui penajaan yang di ragui sumber dan tujuannya...

No comments:

Post a Comment