ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

23 February 2013

kasi ajar ini mamak pukimak tak sedar diri ....mamak mamak pukimak sama warna kulit dengan mamak pukimak syaitan yang di kenali cari pasal dengan mengampu kerajaan UMNO-BN yang sedang mereput....!!!!

Sehari dua ini kecoh mereka berbangga dengan sokongan geng-geng restoren mamak. Melucukan.Kita tidak kisah mereka mahu cari siapa saja untuk sokong mereka kerana kita tahu yang menyokong mereka semuanya ada sebab musabab yang ada kaitan dengan perut masing-masing.

Dulu kisah Restoren Ikan Bakar Sekincan mahu cari makan dengan menjadi pencacai dan pengampu kepada parti keris telanjang tidak bersarung ini. Akhirnya, Restoren Ikan Bakar 'hangus terbakar', lingkup dan ghuyub. Pemimpin parti tetap senang lenang sambil mengagihkan wang dan kekayaan rakyat sesama mereka.

Kali ini kumpulan restoren mamak tongkang mana pula yang mahu jadi balaci kepada parti yang nazak tersebut. Kita mahu nasihatkan kumpulan restoren ini agar belajar dari Restoren Ikan Bakar Sekinchan. Jangan menyusahkan diri sendiri bergantung kepada dahan yang reput dan telah dimakan anai-anai itu, nanti menyesal kemudian hari.

Jangan sampai rakyat boikot restoren kamu sepanjang hayat dan jangan kebencian rakyat kepada parti sekutu Apco itu berjangkit kepada kamu, wahai mamak restoren.

Jika mahu berniaga buatlah cara mahu berniaga. Di dalam keadaan sekarang, silap langkah kamu akan menyesal seumur hidup. Telah banyak bukti boleh kita tunjukkan betapa mereka yang sanggup menjual maruah diri dengan sanggup jadi pencacai tidak senang setara mana. Bahkan, mereka terus merana dan yang senang lenang puak perasuah tu juga.

kita tak heranlah kalau agenda mamak pukimak ini yang sama  warna kulit dengan  mamak pukimak  mengaku melayu syaitan yang di kenali  itu  ingin mendapat perlindungan dengan mengimport  pekerja  pekerja  haram di restoren restoren milik mereka...namun tindakan mamak pukimak  yang tak kenang budi sudah  di kira  melampau

sokongan yang membuta tuli...bakal mengundang padah  lagi...bila PR  memerintah nanti...

No comments:

Post a Comment