ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

16 February 2013

kapal selam besi buruk najib altantuya cekik komisen RM 500 juta tak mampu cegah pencerobohan askar asing di sabah....!!!!

Kita ada 2 Kapal selam secondhand berharga RM 7 bilion berserta komisyen terhadap Najib Razak sebanyak RM500 juta....

GAGAL menjaga perairan negara hingga di ceroboh ASKAR negara luar.. nampaknya TAK ADA FAEDAH apa pun duit sebanyak 7 bilion tu buat beli kapal selam 2nd  besi buruk  nih.. beli harga BARU.. tapi dapat 2nd.. wang yg sebanyak 7 bilion tu boleh beli 8 bijik kapal selam baru .. woii .. sedar tak ni? puii.....menketedarah  duit rakyat no 1...pukimak najib rosmah kaki bomoh no. 1...!!!!