ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

19 February 2013

UMNO -BN bela mafia....halau pemantau suruhanjaya pilihanraya dari luar tapi tergamak berpakat menyorok penjenayah di negara ini...

di halau...takut rahsia UMNO-BN menipu pilihanraya  terbongkar...!!!

anak saudara  kepada penjenayah  UMNO-BN Sabah....bapak saudara dia terlibat  rasuah rm 40 juta....!!!!

bapak saudara  penjenayah filipina yang terlibat dengan skandal rm 40 juta

penjenayah russia yang menipu bapak tirinya   juga di sorok najib altantuya  di negara ini

penjenayah laki bini  keturunan monggolia dan pakai topeng botox  di lindungi  kerajaan UMNO-BN....!!!!

Tindakan Kerajaan Umno BN mengusir Ahli Parlimen Australia, Senator Nick Xenophon dari Malaysia tetapi pada masa sama, melindungi penjenayah dikehendaki Filipina, Manuel Karingal Amalilio  sangat sangat  di kesali .

Kedatangan Xenophon hanya untuk bertemu Datuk Seri Anwar, Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Nazri Aziz dan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) berhubung Pilihan Raya Umum (PRU) ke 13.

Tetapi kelmarin beliau diusir balik ke Australia. Sebabnya Umno BN takut Xenophon kesan penipuan daftar pemilih SPR.

Umno kata kerajaan United Kingdom pun hantar keluar pendatang (haram). Apa persamaan pendatang haram dengan Senator Xenophon?..

Kerajaan Umno BN pada masa sama melindungi Amalilio yang dikehendaki di Filipina ekoran terlibat dalam penipuan melibatkan RM900juta di negara berkenaan.

Presiden Filipina, Benignio Aquino buat kenyataan, desak pihak berkuasa Malaysia serahkan Amalilio agar beliau dapat disiasat dan didakwa.

Peguam Negara (Tan Sri Abdul Gani Patail) cepat-cepat suruh tangkap. Dalam tempoh dua hari, terus dipenjara. Ini perbicaraan paling cepat di dunia...

Jadi, seorang senator tidak boleh masuk (Malaysia), penjenayah curi RM900 juta pula diberi perlindungan di Sabah?..

Xenophon dihantar pulang ke Australia pada jam 10.30 malam 16 Februari lalu, selepas ditahan 15 jam di Terminal Penerbangan Tambang Murah (LCCT) Sepang.

Amalilio yang juga anak saudara Ketua Menteri Sabah, Tan Sri Musa Aman dan Menteri Luar, Datuk Seri Anifah Aman sebelum ini ditahan ejen Biro Siasatan Kebangsaan Filipina (NBI) di Ranau.

Bagaimanapun, sebelum sempat menaiki pesawat, polis Malaysia menahan mereka atas alasan Amalilio adalah rakyat Malaysia dan pasport Filipina yang dimilikinya, palsu...

 

 

penyapu sial

 

 

apa nak heran?
pendatang haram dengan senjata, diajak berunding...
rakyat sendiri dengan garam dan mineral water dipijak, disembur...

bakal menantu pun pejenayah dilindungi..

siap boleh jadi warganegara malaysia lagi... kita nee nak mampus jaga nama baik malaysia di mata dunia... nee senang2 sj penjenayah dapat kerakyatan malaysia.... sampai bila la depa2 yg bengong2 dok sokong umno lg.. ingat siapa yg lawan penjajah dan siapa yg ampu penjajah.. jgn minda kita di jajah oleh propaganda TV mengatakan org UMNO adalah pejuang negara... sebenarnya umno lah perosak negara

No comments:

Post a Comment