ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

04 February 2013

helooo ali ketam bapak perasuah dan pengetua sekolah anak luar nikah....bukan kain rentang PM ajer yang wajar di turunkan...malah muka mika berdua wajib di kencingkan....!!!!

bapak ketam cuba bela  beruk najib....kah kah kah....!!!

GEORGE TOWN, 4 Feb – Ketua Menteri Melaka Datuk Seri Mohd Ali Rustam menyifatkan perbuatan kerajaan negeri Pulau Pinang menurunkan kain rentang ucapan Tahun Baharu Cina Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak baru-baru ini sebagai tidak demokratik.

Beliau berkata ini kerana perdana menteri adalah pemimpin yang dipilih rakyat dan perbuatan itu seolah-olah tidak menghormati perlembagaan negara yang mendukung amalan demokrasi.

“Walau apapun alasannya, tindakan itu adalah biadap dan melambangkan keangkuhan kerajaan negeri pimpinan DAP,” katanya ketika ditemui pemberita pada Program Muhibah Surau Al-Khauthar di Sungai Pinang malam tadi.

Kain rentang ucapan Selamat Tahun Baharu Cina perdana menteri itu diturunkan Majlis Perbandaran Seberang Perai (MPSP) atas alasan tiada permit.

Ketua Menteri Lim Guan Eng dalam kenyataan akhbarnya semalam menyifatkan perkara itu sebagai ‘isu kecil yang diperbesar-besarkan’.

Mohd Ali berkata di Melaka, pakatan pembangkang bebas menggantung kain rentang atau poster ucapan perayaan tanpa perlu memohon permit.

“Jika setakat nak beri ucapan perayaan memang tiada halangan. Jadi kami hairan dengan sikap (kerajaan negeri Pulau Pinang) yang sengaja tunjuk kuasa tidak bertempat ini,” katanya. – Bernama

 

 

penyapu sial

 

 

ali oh ali....ketam batu bersepah di negeri mu...apa sibuk nak mengampu PM dI negeri lain...mana ada demokratik kalau UMNO-BN memerintah...lu jangan sembarangan...maa...lu punya bangsat punya olang ada demokratik ka...elooo babi pak menteri....lu punya tv , lu punya suratkhabar ,lu punya anjing polis ada demokratik sama pembangkang ka...pooraahhh...

jangan tuduh orang lain tak demokratik....sedang lu sendiri lagi tak demokratik....bikin malu sama rakyat aja...cakap tala selupa bikin....!!!!

KALAU LU RASA DEMOKRATIK...SURUH LU PUNYA  PM  BANGSAT  TANGKAP ITU  KELING PUNDEK  BAPAK SYAITAN YANG DI KENALI  LAAA...KALAU LU ADA PELIR....KALAU  ITU KELING CAKAP  BIKIN  PERGADUHAN KAUM LU TALA BELANI TANGKAP...TAPI LU OLANG  BELANI TANGKAP OLANG HINA PM DI FACEBOOK...INI ADA DEMOKRATIK KAAA.....!!!!

No comments:

Post a Comment