ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

07 February 2013

nasha penjilat burid najib dan rosmah seekor anjing yang mengigit kawan sendiri...!!!

Ramai yang kutuk Ustaz Nasharudin Mat Isa dalam Facebook dan di mana-mana bila dia bercakap merugikan PAS dalam media-media Umno.

aku dah lama menyampah dan mengkritik Mamat anjing penjilat buntut  najib dan rosmah ini  secara terbuka di dalam blog ini

Bila Nasharudin kecundang dalam perebutan jawatan Timbalan Presiden PAS, aku lansung  tiada  simpati   dengan anjing bangsat ini .padan muka dia penghianat islam ,parti dan rakyat amnya.

Orang-orang yang Nasharudin anggap sahabat dan menaja dia ke jawatan Timbalan Presiden PAS sebelum itu berkonspirasi menjatuhkan dia dan menjadikan dia seperti anjing kurap  kerana perbuatannya menghianati  perjuangan islam , parti ,rakyat  dan kawan kawan  yang sayang padanya  dengan menjadi penyambung lidah parti syaitan yang di kenali.

Antara penyebab Mamat tu jadi seperti sekarang ialah perbuatan anjing laknat  ini  yang  kawan makan kawan .
Kata orang, kalau kencing manis tak pa lagi. Tapi kalau kencing kawan, tak guna seduit pun.

Bayangkan, kalau sahabat dia  pun selamba je   dia  kencingkan, tak dapat dibayangkan betapa teruknya rakyat akan kena kencing dengan lahabau pukimak ini terutama di kawasan  parlimen  bachok  yang di wakilinya  dengan tiket ihsan parti PAS .