ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

06 February 2013

jantan di buli bini jadi menteri pula di buli menteri singapura...

jantan di buli bini sampai biar bini buat sesuka hati

jantan di buli  bini jadi menteri  di buli menteri  singapura

DALAM perjalanan ke Lapangan Terbang Senai, teksi yang saya bersama-sana Hajjar Hasan dan Insyirah dipotong laju oleh sebuah kereta sporty yang didaftar warga Singapura.

Pemilik teksi sewa marah kerana keretanya dipotong dalam kondisi bahaya.

Terlanjur marah, beliau turun mempertikai pentadbiran kerajaan pusat yang dikuasai oleh Umno Barisan Nasional.

"Pemimpin kita kalau isteri sendiri pun takut dan seringkali dibuli di rumah, rakyat di bawahnya akan terus dibuli oleh Singapura.

"Kereta kita kalau laju, AES (kamera saman automatik 1Malaysia) lah jawabnya.

"Kereta kita diburu oleh JPJ (atau) SPAD. Tapi, kereta Singapura bebas laju di lebuh raya kita tanpa penguatkuasaan.

"Motor (didaftar di Malaysia) yang masuk ke Singapura dikenakan cukai 4 dolar Singapura. Kereta (dari Malaysia) pula dikena cukai 30 dolar Singapura.

"Mengapa kenderaan Malaysia ke Singapura saja yang dikenakan cukai? Mengapa kenderaan dari negara asing itu yang masuk ke negara kita tiap-tiap hari tidak dikenakan cukai perjalanan.

"25,000 motosikal negara masuk ke Singapura tiap-tiap pagi, (maka) Singapura terima pendapatan kira-kira 100,000 dolar Singapura pendapatan cukai tiap-tiap hati. Cukup untuk tampung kos operasi imigresen (Singapura), Malaysia?," tegas pemandu teksi tersebut.

Justeru, beliau berkata, orang yang biasa dibuli, mustahil boleh mencegah rakyat di bawah kekuasaannya dari terus dibuli Singapura.

Malaysia tidak perlu pemimpin yang lemah. Lawan pembuli, tolak pemimpin Umno BN.

No comments:

Post a Comment