ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

13 February 2013

wahai shafie kaki bedal....negara jadi rosak bila pemimpin negara terlibat dengan pelbagai skandal...bukan setakat skandal dengan betina bernama zahida rafik....!!!!

 

Naib Presiden Umno Datuk Seri Mohd Shafie Apdal mengingatkan rakyat bahawa negara akan rosak dan pencapaian cemerlang yang sekian lama dikecapi Malaysia boleh terjejaas jika pentadbirannya diserah kepada pakatan pembangkang.

Mohd Shafie (gambar) berkata perkara itu boleh berlaku kerana prinsip perjuangan di kalangan parti-parti pakatan pembangkang bukan sahaja berbeza malah sejak dahulu tidak henti-henti berbalah mengenai sistem pentadbiran negara yang dimahukan dan penentuan siapa yang akan menjadi perdana menteri.

“Kita sedar dan tahu bahawa pihak pembangkang dalam keadaan tidak begitu menentu. Pilihan mereka untuk mentadbir kerajaan sekejap (Datuk Seri) Anwar Ibrahim sekejap nak kan PAS. Sekejap nak kan hukum hudud sekejap tidak boleh sedangkan itu yang dikatakan asas perjuangan parti PAS yang agak ekstrem dari segi beragama. DAP pula tidak sokong.

“Jadi sudah pasti tidak ada jaminan untuk keamanan dan perpaduan negara. Saya katakan bahawa mereka tidak boleh sepakat dalam asas prinsip perjuangan parti masing-masing. Ini belum mentadbir negara lagi keadaan jadi tidak menentu. Sebelum pilihan raya pun sudah gaduh apa lagi apabila mahu mentadbir kerajaan,” katanya.

Mohd Shafie yang juga Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah dan Anggota Parlimen Semporna berkata demikian kepada pemberita selepas menghadiri majlis sambutan Tahun Baru Cina anjuran Ahli Jawatankuasa Dewan Perniagaan Cina Semporna di sini malam tadi.

Sehubungan itu, Shafie mengajak rakyat termasuk masyarakat Tionghua supaya terus menyokong kerajaan Barisan Nasional (BN) di bawah kepimpinan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak kerana dengan mengundi BN bermakna mereka mengundi untuk masa depan yang cerah, pembangunan, kestabilan politik dan keamanan.

Mohd Shafie berkata BN memerlukan kerajaan yang kuat untuk mewujudkan pentadbiran yang kukuh kerana kerajaan yang kuat dengan pengurusan mantap mampu melonjakkan ekonomi negara ke tahap lebih tinggi yang hasilnya dapat dinikmati semua lapisan masyarakat tanpa mengira kaum dan kepercayaan.

Menurut Mohd Shafie rakyat sepatutnya menilai dan belajar daripada pengalaman banyak negara di dunia hari ini termasuk negara maju yang sukar untuk keluar daripada belenggu krisis ekonomi disebabkan politiknya tidak stabil sehingga mewujudkan kerajaan yang tidak kuat dan tidak mampu menguruskan masalah ekonomi negara dengan berkesan.

Malaysia pula, katanya, pertumbuhan ekonominya yang kukuh bukan sahaja diakui oleh Tabung Kewangan Antarabangsa (IMF) malah ia terus menjadi pilihan pelabur dari serata dunia termasuk negara Eropah dan Timur Tengah untuk melabur kerana pengurusannya yang cekap serta kestabilan politiknya.

Sementara itu, dalam ucapannya, Presiden Dewan Perniagaan Bersatu Cina Sabah (SUCCC) Datuk Seri Panglima Gan Sau Wah berkata kerajaan BN dan kepimpinannya perlu dikekalkan bagi memastikan negara terus aman, maju dan makmur.

Beliau yang juga pengerusi Dewan Perniagaan Cina Semporna (SCCC) berkata oleh itu rakyat terutama anggota dewan itu perlu memberi sokongan kepada kepimpinan negara sekarang.

“Pilihan Raya Umum Ke-13 sudah dekat, saya harap saudara dan saudari bersatu menyokong kepimpinan sekarang,” katanya. — Bernama

 

 

penyapu sial

 

 

Sebaliknya, Negara akan rosak jika pentadbirannya diserah kepada syaitan zalim kotor BN/UMNO di PRU 13 yang telah bangkitkan banyak skandal terbesar rugikan rakyat berbilion-bilion tanpa sebarang tindakan diambil ke atas pesalah majoritinya Umnoputra emas dan banjirkan negara terutama di Sabah dengan pendatang haram bagikan mereka kad pengenalan untuk jadikan mereka dengan segera pengundi Bumi !

Di PRU 13, pengundi mesti undi keluar syaitan zalim BN/UMNO untuk selamat negara!

No comments:

Post a Comment