ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

04 February 2013

tolak dan hina islam style tapi terima gangnam style ....itulah kerja kerja syaitan BN dalam menipu dan perabih wang rakyat

BN style = setan style....

Sebuah syarikat swasta gergasi Mega Ultimate dan bukan Barisan Nasional (BN) yang membayar penyanyi terkemuka Psy untuk tampil pada sambutan Tahun Baru Cina yang digembar-gemburkan berlangsung di Pulau Pinang minggu depan, kata jurucakap rasmi BN hari ini.

Ketua Pemuda BN negeri Oh Tong Keong memberitahu penampilan Psy ditaja oleh sebuah syarikat swasta di Kuala Lumpur.

Beliau menolak tuduhan mengatakan kerajaan pusat menggunakan wang awam untuk membawa penyanyi fenomena “Oppa Gangnam Style” sebagai cubaan untuk menarik sokongan pengundi muda menjelang Pilihan Raya 2013.

“Malahan persediaan dan makanan untuk sambutan ditaja oleh beberapa syarikat tempatan,” kata Oh

“Kami sudah sediakan makanan untuk 50 ribu orang tapi kami jangkakan lebih ramai orang akan turun untuk melihat persembahan Psy nanti,” kata beliau lagi.

Penyanyi sensasi berasal dari Korea Selatan yang nama sebenar Park Jae-Sang bakal membuat persembahan pada 11 Februari ini di padang sekolah Han Chiang, lokasi yang menjadi simbolik kepada kemenangan DAP pada Pilihan Raya 2008 lalu.

Psy dilaporkan oleh laman hiburan tempatan telah meminta penganjur konsert dari Malaysia tersebut sejumlah US$750,000 (RM2.3 juta) sekiranya mahu beliau tampil di Kuala Lumpur pada tahun lalu.

“DAP dan Pakatan Rakyat mahu berkata dan memutar belit dengan mengatakan kerajaan BN membelanjakan sejumlah wang RM2.3 juta hingga RM3 juta untuk konsert Psy,” kata seorang lagi sumber kepada The Malaysian Insider.

“Ini salah sama sekali memandangkan lawatan Psy adalah sebagai tetamu di Pulau Pinang sempena sambutan Tahun Baru Cina yang telah diaturkan dan ditaja oleh sebuah firma penganjur acara, gergasi. Tiada dana kerajaan atau wang pembayar cukai terlibat.”

Sumber tersebut yang mendedahkan dengan syarat namanya dirahsiakan memberitahu kehadiran Psy akan menaikkan profil Pulau Pinang dan Malaysia yang mungkin akan menyuntik industri perlancongan.

Oh mengakui Psy akan merupakan tarikan utama pada sambutan Tahun Baru Cina anjuran BN kali ini yang mana juga akan menyaksikan kehadiran Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak, namun tujuan sebenarnya adalah bagi menarik pengundi golongan muda di negeri kepulauan tersebut.

“Ia merupakan kali pertama Psy membuat persembahan di Malaysia, jadi saya sangat pasti bukan rakyat di Pulau Pinang sahaja akan menghadiri tetapi juga akan menarik semua dari Kuala Lumpur, Kedah dan Perak,” terang beliau.

Beliau juga menerangkan mentaliti orang muda zaman sekarang berbeza dan masih ragu-ragu sama ada kelompok tersebut mudah untuk dipujuk supaya mengundi BN dengan membawa Psy ke sambutan tersebut, dimana mereka ketika adalah pembangkang dibawah kerajaan negeri Pakatan Rakyat.

“Kami juga gunakan program lain yang lebih praktikal seperti pameran kerja untuk menarik golongan muda ini,” kata Oh.

Setiausaha agung DAP Lim Guan Eng dilaporkan dalam akhbar berbahasa Cina Nanyang Siang Pau telah menggalakkan orang ramai di Pulau Pinang untuk menyertai sambutan anjuran BN negeri tersebut dan bergembira.

Ketua Menteri tersebut menyarankan kepada pengunjung untuk memakai pakaian berwarna merah, kuning dan hijau sebagai tanda sokongan kepada beberapa perjuangan yang dibawa parti tersebut bersama-sama dengan parti komponen lain dalam PR iaitu PAS dan PKR.

Lim menerangkan warna merah sebagai simbol kepada kerajaan negeri yang ditadbirnya; kuning kepada kumpulan reformasi pilihan raya Bersih dan hijau melambangkan kumpulan alam sekitar, Himpunan Hijau

 

 

penyapu sial

 

kepala butoh punya pemimpin BN....memang kamu kata syarikat syarikat swasta yang tanggung ...tapi lepas tu klaim dengan kerajaan BN dengan berbagai cara...taktik ini bukan kita sebagai rakyat tidak biasa melihatnya...

ala walaupun dengan apa alasan sekali pun ....akhirnya rakyat juga yang kena bayar dengn cara berselindung melalui pelbagai cukai .

duit tu lebih baik di beri kepada fakir miskin yang memerlukan dari  di beri  untuk hiburan yang melalaikan ...kerja kerja syaitan BN untuk melalaikan rakyat terutamanya golongan muda.

ularmak ularmak BN termasuk chua soi lek memang suka kerja kerja syaitan macam ini...fathul bari ularmak sesat  UMNO pasti gembira  dan boleh tumpang sekaki  dengan isteri mudanya.