ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

09 February 2013

heloo pukimak najib jantan takut bini....kita rakyat boleh terima sebarang keputusan PRU 13 jika UMNO-BN tidak menipu dan menggunakan pengundi hantu ....!!!!

Pembangkang harus menerima keputusan pilihan raya yang dilangsungkan tahun ini sekiranya tewas, kata Presiden Umno Datuk Seri Najib Razak.

Beliau yang juga perdana menteri berkata, pembangkang perlu menghormati keputusan rakyat kerana ia adalah salah satu prinsip dalam sistem demokrasi.

“Menghormati keputusan rakyat adalah satu prinsip yang penting dalam sistem demokrasi iaitu demokrasi berparlimen, bererti kita mesti terima keputusan rakyat.

“Bila dia kata dia percaya demokrasi dia harus menyanjung prinsip itu, itu hakikatnya,” kata Najib selepas mempengerusikan mesyuarat majlis tertinggi Umno di ibu pejabatnya hari ini.

Menurut Najib, rakyat secara umumnya tidak menerima politik huru-hara, dan harus berpegang kepada kedaulatan undang-undang.

“Kalau dia nak buat huru hara, semua orang tak boleh terima.

“Kita akan wujudkan the rule of law,” kata Najib lagi.

“Menghormati undang-undang adalah prinsip asas dalam negara, perjalanan demokrasi menuntut kepada kita menghormati undang-undang negara,” katanya.

Katanya beliau yakin Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) berkemampuan untuk memastikan pilihan raya yang diadakan adil dan bersih.

Baru-baru ini Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu menegaskan akan mengetuai perhimpunan rakyat besar-besaran sekiranya SPR tidak telus dalam menggendalikan perjalanan Pilihan Raya 2013.

Bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad pula menegaskan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim akan menganjurkan demonstrasi ala “Arab Spring” sekiranya Pakatan Rakyat (PR) tewas.

Pilihan Raya 2013 perlu diadakan selepas mandat kerajaan BN tamat pada penghujung April.

Sebanyak 222 kerusi Parlimen dipertandingkan manakala 505 kerusi Dewan Undangan Negeri (Dun) menjadi rebutan dalam pilihan raya yang dianggap paling sengit dalam sejarah.

Setakat ini, hanya negeri Sarawak yang telah mengadakan pilihan raya negeri pada 2011.

 

 

penyapu sial

 

 

nampak  rakyat  nak di paksa  terima keputusan  walaupun syaitan zalim  Bn/Umno main kotor seperti Di Sabah di mana   pendatang haram Di jadikan rakyat pengundi untuk undi Syaitan zalim Bn/Umno...kita  tidak   boleh biarkan tindakan sebegini ....

tindakan pro aktif perlu di lakukan  untuk mengajar  bangsat pukimak yang menzalimi  rakyat..jika parlimen  di bubarkan tanpa di bersihkan daftar pengundi  dan unsur unsur  penipuan yang lain...rakyat perlu bangkit ke jalanraya  untuk menunjukkan  bantahan .BERSIH 4.0 dan seterusnya perlu  di lakukan  untuk mengajar regim pukimak macam ini ...supaya mematuhi  kehendak  demokrasi   pru  yang sebenar  dan bukan berkuasa  atas  penipuan dalam pilihanraya....!!!!

No comments:

Post a Comment