ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

24 February 2013

najib pukimak kepala butoh makan nasi kangkang bini samakan RM 500 juta rasuah kapal selam scorpene dengan bantuan rasuah 1 malaysia RM 500.... bangsat ini cuba kelentong rakyat kata RM 500 Cukup Untuk Makan Setahun...!!!!!

KUALA TERENGGANU: Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak dengan bangganya memaklumkan Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) sebanyak RM500 cukup untuk makan setahun.

Katanya, kerajaan Barisan Nasional (BN) telah mengira dengan bantuan BR1M sebanyak RM500 itu setiap isi keluarga akan memperolehi sejumlah RM41.60 sebulan.

Menurutnya, dengan RM41.60 itu telah cukup untuk membeli sekampit beras 10 kilogram, lima kilogram minyak masak, gula, tepung dan lain-lain.

“Bantuan Rakyat 1Malaysia RM500 tuan-tuan akan dapat. Kalau RM500 kita telah kira, dalam sebulan dapat RM41.60 dan dapat beli sekampit beras 10 kilo, minyak masak lima kilo, gula, tepung dan lain-lain lagi.

“Maknanya, kalau kita hendak beli makanan untuk kita dan keluarga kita cukup untuk 12 bulan yang akan datang. Inilah kerajaan yang membela rakyat, kerajaan Barisan,” ujarnya pada Majlis Pelancaran Program Jelajah Janji Ditepati Peringkat Negeri Terengganu di Dataran Syahbandar, di sini hari ini.

Pada sebelah petang, sekumpulan lebih 300 orang mahasiswa berkumpul secara aman di jalan masuk ke Riyaz Herritage Pulau Duyong tempat pertemuan tertutup Perdana Menteri dan Menteri Besar Terengganu, Datuk Seri Ahmad Said.

Kumpulan mahasiswa berkenaan berdemonstrasi bagi menyerahkan memorandum berkaitan dengan hak royalti negeri Terengganu kepada pemimpin tertinggi negara.

 

 

penyapu sial

 

apa kamu pikir rm 500 yang kamu jadikan rakyat miskin sebagai haiwan itu menyamai rm 500 juta yang kamu suntut melalui altantuya ke...???...ko pikir rakyat bodoh mcm anjing anjing kamu
rm 500 untuk setahun itu matematik apa yang kamu pakai....adakah kita hidup cukup dengan makan minum ajer..

beli sardin dalam tin pun tak lepas...bayangkan lah sekampit beras 10 kilo rm 25 , gula  rm 2.50 tepung rm 2.50...minyak masak 5 kg rm 13...yang ini pon dah kantoi RM 43  melebihi rm 41 /bulan yang jantan pukimak ini war warkan...belum lagi asam keping ,cili kering dll lagi untuk keperluan rumah...belum lagi campur belanja pasar seharian...

bil bil lain macam mana adakah semua nya free tak payah bayar apa apa...lainlah duit rm 500 juta yang kamu kebas untuk tanggung semuanya...itu pun x cukup kalau di hendak di kira..

nampaknya jantan pukimak ini cuba kencingkan pemikiran rakyat...dan penjenayah rakyat sebegini wajar di humban ke penjara bila PR memerintah nanti...tak sudah sudah nak merompak dan memperdayakan rakyat ajer....!!!!