ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

18 December 2009

dasar kerajaan UMNO-BN....jilat pungkoq amerika dan yahudi dari dulu sampai la nie....!!!!

Najib, Tok Sah Lah Dok Jilat Pungkoq Obama Lama-lama!!



Sekali lagi Dr Mahathir mencemuh anak emasnya, Dato Seri Najib dalam artikel terbaru di blognya. Kali ini mengenai isu nuklear Iran. Ia berkaitan berita Perwakilan Tetap kita di Vienna dipanggil pulang ke Kuala Lumpur kerana kerajaan tidak berpuashati beliau mengundi menentang resolusi Amerika terhadap Iran. Malaysia bersama Venuezela dan Cuba menentang resolusi Amerika dan Najib yang suka menjilat Amerika itu tidak berpuashati dengan tindakan perwakilan Malaysia yang sepatutnya menyokong Amerika untuk mengganyang Iran.


Dr Mahathir ternyata kecewa dengan tindakan kerajaan Malaysia yang terus membodek Amerika. Katanya dahulu kita pertahan negara-negara yang ditindas Amerika, sekarang kita sokong Amerika menindas Iran.

Walaupun dalam banyak hal, saya tidak sependapat dengan Dr Mahathir, tetapi dalam isu nuklear Iran dan tindakan bangang regim Najib yang terus menjilat bontot @ pungkoq Obama itu, saya menyokong Dr Mahathir. Najib perlu sedar, untuk menjadi negara yang dihormati, kita perlu ada pendirian sendiri. Tidak payahlah menjadi hero dalam negeri tapi kecut teloq bila berhadapan dengan kuasa besar. Kita perlu berani menegakkan kebenaran. Kita perlu tunjukkan kepada masyarakat dunia, walaupun negara ini bersaiz kecil, tapi semangat kita tidak kecil.


Najib tidak boleh menjilat bontot @ pungkoq Obama lama-lama. Jangan terlalu difikir tentang peluang pelaburan Amerika di Malaysia, kerana pelabur Amerika bukannya bangang sangat yang menjilat semua arahan ketua mereka. Jika Obama tak betul, Najib perlu berani untuk menendang pungkoq Obama, bukannya terus menjilatnya lama-lama!

~ pendikar gunung kriang

No comments:

Post a Comment