ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

22 December 2009

Hampir semua kes kematian banduan akibat masalah kesihatan

Hampir 99 peratus daripada 2,587 penghuni penjara meninggal dunia di hospital akibat masalah kesihatan dari tahun 2000 hingga 23 Nov lepas, Dewan Negara diberitahu hari ini.

Memetik perangkaan Jabatan Penjara, Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein berkata 2,555 kes kematian banduan berlaku di hospital ketika mereka menjalani rawatan terutamanya penyakit HIV.

“Penyebab kematian lain ialah penyakit septicaemia, tibi, kanser, sakit jantung, masalah darah serta asma,” katanya dalam jawapan bertulis kepada soalan Senator Mustafa Kamal Mohd Yusoff mengenai bilangan dan punca kematian banduan penjara sejak tahun 2000.

Hishammuddin berkata hanya 32 kes atau 1.2 peratus kematian di kalangan penghuni penjara berlaku dalam penjara.

Hasil siasatan dan bedah siasat bagi kematian penghuni dalam penjara mendapati 31 orang membunuh diri dengan mengantung diri manakala satu kes akibat terkena kejutan elektrik, katanya. — Bernama

penyapu sial


Betul , saya setuju kenyataan ini kerana selepas banduan dibelasah oleh polis, mereka memang jatuh sakit dan terus meninggal. Yang tak mati lepas ini akan dituduh liwat macam Anwar. Ha..ha.. ha ha ha

No comments:

Post a Comment