ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

15 December 2009

kalau tak terlibat bunuh altantuya...kenapa betina puaka haramjadah ini buat pekak badak aje..!!!...



Rosmah tidak risau dilontar tuduhan liar


Datin Seri Rosmah Mansor berkata beliau tidak risau dengan begitu banyak tuduhan jahat dan liar dilemparkan terhadapnya oleh pihak-pihak yang bersikap memusuhi beliau.

Rosmah berkata, sebagai isteri perdana benteri, beliau lebih fokus dalam kerjanya untuk membantu rakyat mendapatkan kehidupan lebih sempurna dan baik, begitu juga masa depan.

“Saya tidak punya masa untuk melayan mereka," katanya kepada media Malaysia di sidang akhbar di Singapura hari ini apabila ditanya tentang perasaannya terhadap banyak tuduhan negatif yang tersebar dalam negara yang mengaitkan diri beliau.

Rosmah berkata beliau, malahan suaminya juga, tidak terjejas tumpuan atau terlalu mengambil kisah dakwaan itu oleh kerana mereka fokus dalam kerja.

Rosmah berkata apabila beliau bertemu dengan isteri-isteri pembesar asing, mereka memberitahunya mereka juga menjadi sasaran parti politik pembangkang.

“Jadi, isu ini adalah budaya universal, datang dari orang-orang yang tidak senang dengan kerajaan," kata Rosmah, dan menambah tuduhan itu lebih hebat apabila pilihan raya semakin hampir.

Rosmah berada di Singapura untuk menghadiri Forum Pemimpin Wanita Asean dan beliau menyampaikan ucaptama mengenai kepimpinan wanita dalam era baru. BERNAMA


penyapu sial

jawapan yg sama dari be natang pesalah yang tak ada maruah...tak ada mase nak layan bermakna  tiada alibi nak pertahan kan diri...memang sah terlibat bunuh altantuya...kalau tak bersalah sila saman 10 akhbar luar negara yang menfitnah beliau....perkara yang mengaibkan sepatutnya tidak boleh di biarkan aje...perlu ada tindak balas.. kena jawab dalam mahkamah baru betul caranya bukan depan di depan lubang jubor media pengampu haramjadah beliau....kecuali be natang ni memang pun bersalah...

betul tu ...isteri pembesar negara lain pun ada terima tohmahan dari pihak pembangkang di negara masing2...tapi tohmahan itu tidak lah sebesar membunuh altantuya...dia orang tak di tomah membunuh altantuya....!!!!

yang di tomah adalah PM dan bini puaka haramjadah,sundal ,babi dan sial 1 malaysia....

1 comment:

  1. "Saya tidak punya masa untuk melayan mereka," katanya....DEI PEGI MAMPOSLA KAO...KAO INGAT KITA NAK LAYAN KAO...KALAO DAH SALAH TU SALAH...JGN NAK BERLAKON BAIK...TENGOK CAM TIGER WOODS...SANGGUP BUAT APE SAJA SEBAB DIE SALAH...PERGI MAMPOSLA PENGUIN HODOH!

    Puaka gedempol ni ni mungkin tidak ada maruah...

    dan tidak ada sensitiviti mempertahankan maruahnya sendiri...

    Kononnya tidak mahu melayan kerana membuang masa.... ( jika dia melayan sudah tentu akan terkantul la ) ...

    Orang lain tidak BENGAP seperti Rosmah Bengap ni....

    Kalu betul ada jatidiri dan maruah... Pergi la saman segala tuduhan jahat 'musuh-musuh' anda...

    Pertahankan MARUAH anda jika ada maruah lagi la...

    Kalu dah tak ada maruah tak yah la sibuk2... Nak buat mcm ner lagi...

    ReplyDelete