ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

30 December 2009

Ean Yong kecewa dengan polis Selangor

Exco kerajaan Selangor, Ean Yong Hian Wah terkejut dengan tindakan polis Selangor yang mendakwa beliau mengarahkan polis menghentikan siasatan terhadap Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng. "Dalam ucapan tersebut, Guan Eng meluahkan pendapat bahawa Teoh Beng Hock dibunuh dan ucapan tersebut dianggap sebagai cuba menghasut dan mempengaruhi orang awam oleh pihak polis," katanya. Beliau menjelaskan sebenarnya kenyataan beliau mahu siasatan terhadap Guan Eng dihentikan serta merta kerana mahu polis memberikan tumpuan terhadap siasatan kematian Teoh.

Bagaimanapun Ean Yong sedia untuk disiasat oleh polis berhubung kenyataan itu. "Jika polis mendapati saranan sebegini keterlaluan, mereka boleh membuat keputusan dengan sendiri," katanya. Beliau menegaskan kuasa mengarahkan siasatan dihentikan hanya terletak pada menteri dalam negeri atau perdana menteri sahaja.



penyapu sial


Bukan diselangor sahaja malah tingkah laku polis satu malaysia cukup mengecewakan rakyat..
Jabatan polis tersasar dari matlamat asal dan selalu membelakangkan rakyat... Orang umno sahaja didahulukan dan wang diutamakan....

Daripada saranan Ean Yong Hian Wah rasanya kes enjin jet hilang lagi serius.. Polis pejam mata sebab yang terba-bit adalah orang umno...

POLIS YANG MENYUSAHKAN RAKYAT INI PATUT LETAK JAWATAN. JANGAN BERSELINDUNG DI SEBALIK KUASA KETUA POLIS. SEKEBAL MANA PUN KUASA INI, KUASA INI SEHARUSNYA DISERAHKAN KEMBALI KEPADA RAKYAT DALAM PRU 13 NANTI.

BANYAK POLIS AKAN TURUN PANGKAT DAN AKAN DIBERI PEMBALASAN YANG SETIMPAL. HEY... POLIS YANG TAK GUNA, JIKA MAHU BERPOLITIK, MASUKLAH POLITIK SECARA JANTAN. JANGAN JADI AYAM BETINA YAN G CUBA MENJADI JAGUH DAN BERKOKOK MACAM AYAM JANTAN. JANTAN BETINA KITA SUDAH TAHU NASIBNYA.

No comments:

Post a Comment