ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

31 December 2009

Raja Petra sudah ditemui di London…..


Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan hari ini mengesahkan pengendali laman web Malaysia Today, Raja Petra Raja Kamarudin yang menjadi buruan polis sejak hampir lapan bulan lalu, kini berada di London.

Beliau berkata, perkara itu disahkan hasil risikan bersama Polis Diraja Malaysia (PDRM) dan polis antarabangsa (Interpol).

Musa bagaimanapun enggan mendedahkan sama ada pengendali blog berusia 59 tahun itu tinggal di pangsapuri mewah Gloucester Terrace, Bayswater, London atau sebaliknya.

Sehubungan itu, beliau berkata, jika benar Raja Petra merasakan dirinya tidak bersalah, dia perlu kembali ke Malaysia untuk membersihkan namanya.

“Jika benar (Raja Petra di London), baliklah ke Malaysia dan bersihkan nama. Bukannya sembunyikan diri di negara asing,” katanya pada sidang akhbar di pejabatnya di Ibu Pejabat Polis Bukit Aman di sini hari ini.

Raja Petra menghilangkan diri selepas dua waran tangkap dikeluarkan terhadapnya kerana gagal hadir ke mahkamah pada 23 April dan 23 Mei lalu bagi perbicaraan menerbitkan artikel berbaur hasutan dan memfitnah isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor.

Dia dituduh menerbitkan artikel bertajuk Let’s Send the Altantuya Murderers to Hell dalam blog www.malaysia-today.net, bertarikh 25 April 2008.

Selain itu, dia dituduh memfitnah Rosmah serta dua yang lain dalam satu akuan bersumpah di Kompleks Mahkamah Jalan Duta di sini pada 18 Jun tahun lalu.

Mahkamah Sesyen pada 11 dan 13 November lalu bagaimanapun membebaskan tanpa melepaskan Raja Petra kerana pihak pendakwaan gagal mengesannya.

Mengulas lanjut, Musa berkata, Raja Petra kini membawa status sebagai pelarian memandangkan dia ke negara tersebut tanpa dokumen yang sah.

“Kita sudah rampas semua dokumen dia termasuk pasport selepas dia disahkan muflis,” jelasnya.

Ditanya mengenai langkah PDRM memohon ekstradisi terhadap Raja Petra, beliau berkata, polis telah berbuat demikian namun ia akan mengambil masa kerana perlu melalui beberapa peringkat.

“Kita perlu menghantar beberapa dokumen kepada pihak penguatkuasa negara tersebut bagi membolehkan inkues terhadap Raja Petra dijalankan di sana (London) sebelum dihantar pulang ke sini,” jelasnya.

Oleh UMAVATHI RAMAYAH
uma.ramayah@utusan.com.my


penyapu sial


wooiii...Musa..ng ...sape yg perlu bersihkan namanya....najib altantuya...gajah rosmah atau engkau sendiri...engkau 3 ekor jembalang tanah perompak hak rakyat patut naik ke mahkamah bersihkan kan nama sendiri dari sebarang tuduhan dan bukan pandai bercakap depan tv....

kalau dah kecut teloq nak naik mahkamah...malas nak layan dan mcm2 dalih  bila dah terang bersalah...makna nya bukan fitnah...

kalau aku jadi RPK mampuslah aku tak nak balik punya...boleh terjamin keselamatan...kalau negara ini di terajui samseng berlesen cap musang kuntut...ntah ntah kena c4 mcm altantuya atau dighaibkan lagi mcm PI Bala...

enjin pesawat boleh hilang...inikan orang....rekod imigresen keluar masuk pun boleh hilang....!!!!

No comments:

Post a Comment