ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

22 December 2009

MB T’ganu, ADUN UMNO bergaduh

Persidangan DUN Terengganu menjadi hangat apabila wakli rakyat daripada pihak kerajaan sendiri menyoal bertubi – tubi kepada kerajaan sendiri. Menteri Besar Datuk Ahmad Said menjadi mangsa pertanyaan sambil beberapa kenyataan sindir menyindir sesama mereka. Din Adam (BN-Bukit Besi) memulakan pertanyaan untuk mengetahui nama syarikat pengendali bijih besi di Bukit Besi serta manfaatnya kepada rakyat. Ahmad menjawab dengan memaklumkan tiga syarikat akan menjalankan perlombongan bijih besi di Dungun.

Keadaan itu akan membuka peluang kepada penduduk tempatan untuk mendapatkan pekerjaan. Bagaimanapun Din mahu penjelasan nama syarikat itu dan kesahihan melantik 50% pekerja tempatan. "Saya hanya tahu mengenai pembukaan kawasan lombong itu melalui pekerja kawasan itu. Saya orang Bukit Besi, duduk di Bukit Besi dan menjadi wakil rakyat Bukit Besi tetapi tidak tahu-menahu tentang perkara tersebut," katanya. Ahmad menjelaskan syarikat tersebut ialah TBM Minerals Sdn Bhd, Cahaya Ikhtiar Sdn Bhd, dan Wahaba Wangi Shd Bhd. Selepas itu, Din bertindak memerli Ahmad yang disifatkan tidak mengetahui perkembangan di kawasan sendiri.


penyapu sial

Hahahahahaha yang busuk mengata si bacin.....Kedua-duanya memang melantung

Kalau dah tak pandai nak memerintah berikan saja kepada PR/ PAS. Kita buat peralihan kuasa macam kat Perak tu. Adun UMNO istihar keluar parti dan istihar sokong PAS/ PR lepas tu tukar kerajaan..atau lebih baik lagi kita bubar DUN. Kita bukan macam UMNO haram jadah kat Perak tu

Petanda awal lepas PU13 trengganu akan diperintah oleh kerajaan PAS. Teruslah berlawan sama sendiri wahai UMNO/ BN. Allah swt dah retakkan ikatan perpaduan mereka sebab perjuangan yang menyimpang dari ajaran islam.

No comments:

Post a Comment