ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

15 December 2009

Sekadar syok sendiri je

Sekonyong-konyong AG Gani berkokok untuk mendakwa "beberapa ekor lagi jerung" yang "makan umpan" PKFZ.

Serentak itu IGP Musa pula menyahut kokokan AGGani. Dakwanya tiadalah yang ditangkap itu di namakan "kambing hitam". Semuanya "kambing-kambing" putih, suci lagi murni !

AG Gani dan IGP Musa masih belum bersihkan maruahnya dalam kes memalsukan laporan perubatan Anwar 1998. Begitu juga dengan kes laporan akuan bersumpah bekas pegawai Musa sendiri tentang kongsi gelap. Macam mana mereka berdua beria-ia hendak mendakwa "jerung" dalam kes rasuah PKFZ ?


Percayalah, dalam kes PKFZ ini, tiada seurat bulu roma pun pemimpin besar UMNO dan MCA berani di sentuhi AG Gani. Alasannya seperti skrip yang selalu dihafal-hafal oleh AG Gani dan Menteri Nazri iaitu tiada bukti, tiada bukti dan tiada bukti. Akhirnya "simpan" bahan kes dalam bakul sampah!


Sejarah negara membuktikan hal ini. Semuanya ditulis dengan "tinta emas". Kes Razak Baginda, AK Lingam, Eric Chia, Norita Shamsudin, Datuk JJ MP Rompin dan entah puluhan kes.


Inilah gambaran dan wajah kehakiman di Malaysia.


Kepada AG Gani dan IGP Musa, perkataan yang sesuai buat anda berdua hanyalah....syok sendiri je ! Orang kampung dah tahu weeh!

Oleh tok pepijat

No comments:

Post a Comment